Gå til innhold

Det med sex annenhver dag...

Anbefalte innlegg

Holder det med sex annenhver dag? Kan man ikke risikere at det "går tomt" der inne, og at egget suser nedover og rett ut uten å møte motstand, akkurat den dagen man ikke har sex? Eller er man sikret at det ligger noen soldater på lur alltid, hvis man har sex annenhver dag?

Nærmer seg EL her, og jeg er livredd! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6240625-det-med-sex-annenhver-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter å tenker akkurat det samme. Har nå hatt sex eannen hver dag, og håper det holder, men de dagene vi ikke har hatt det har jeg angret.. nettopp av grunner du nevner.. tenk om....

Men det varierer jo veldig på disse svømmerene da og hvordan forholdene er i deg.

Er det gode svømmere og opptimale fohold kan dem leve i opptil 5 dager.

Jeg har en liten følelse av at det kan være like viktig å ha sex litt før EL også slik at man er sikker på at egget ikke skulle hopp ut før man trodde og da bare seile sin egen sjø.

Så om det er før EL din, så begynn nå og hvertfall annen hver dag.

LYKKE TIL!!

Ja, det er like før EL her, og da er det jo greit at det er helg og mannen er hjemme!

Jeg er så lei av å tenke på dette her. Man innbiller seg alt mulig rart. "Kanskje jeg hadde EL før jeg begynte å teste?" "Kanskje jeg har flere EL per måned, og derfor er jeg allerede gravid, selv om jeg tror jeg ikke har hatt EL ennå" Sukk, det surrer mye rart oppi hodet for tiden.

Jeg tror vi sitter med mange av de samme tanken her alle sammen.... Tenk om atte dersom atte osv.... Det er kjempe frustrerende!

Jeg har gått for den ( det går aldri tomt for spærm varianten) Så vi har " putekrig" hver dag og noen ganger 2 ganger om dagen! Men har aldri noen gang følt at el har vært så fraværende som nå :o(

Selv om compen lyser og alting!

Kanon bra forklart vetlis.. he he he... gå aldri tom for sperm varianten.. he he he he. spiker'n på hode..

Kan ikke svare på sikkerheten med disse compe tingene, men du er jo som sagt "aldri " tom, så en av disse små rakkerene klarer vel brasen...

Tjo bing

:o)

Annonse

hei..jeg hadde el 25 aug...vi hadde sex hver dag fra siste tr dag...og jeg er gravid...fant det ut i dag...så jeg tror sex hver dag ikke skader..kommer litt ann på sædkvalitet tror jeg...håper du finner ut av det=).... klem

Det har jeg også, t eller annet sted. Det er likevel kjempeskummelt å "gå glipp av" en mulighet. Men faren er jo også at hvis mannen har litt redusert kvalitet på svømmerene sine, så klarer han ikke å lage nok på 24 timer, og da lønner på sidene her etdet seg å vente 48 timer. Bare synd vi ikke vet det da!

Det er jeg som har skrevet hovedinnlegget her, og jeg må bare presisere noe som nok var litt utydelig. Da jeg skrev "går tomt der inne", mente jeg der inne hos oss damer, ikke nedi fabrikken hos mennene. Kan det være at alt forsvinner ut igjen før egget rekker ned, hvis vi bare har sex annenhver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...