Brillemamma Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Har nett vært på kontroll, og legen fant ikke igjen hodet til babyen! Jeg ble en smule bekymra for at h*n skulle ha snudd seg opp igjen, men siden hodet var festet sist gang, så kunne jeg liksom ikke skjønne dette heller.. Legen hadde ett gammelt ultralydapperat, så han brukte det. Fant heldigvis hodet. Det låg så langt nede i bekkenet at det var umulig å kjenne det. Det samme skjedde med mamma da hun skulle ha den mellomste, og dagen etter fødde hun! Håper på at det samme skjer her...
Murmeline Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Hihi, for en utrolig tittel på et innlegg;) Ta det som et godt tegn du, høres jo svært bra ut!
Donna73 Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Nå ble jeg litt optimistisk igjen. Var hos jordmor i dag som heller ikke kunne kjenne hodet, kun halsen da hodet nå har sunket langt ned i bekkenet. Jeg har termin 27 sept, men er han klar til å komme så er jeg klar! Snakket med noen venninner som sa at det ikke behøver å bety noenting og at det fortsatt kan gå 3-4 uker før jeg føder. Liker å tro at noe snart er på gang til å skje. Lykke til!
Brillemamma Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2006 Ja, det kan sikkert ta lang tid selv om hodet er kommet langt ned. Men jeg velger å være optimistisk og håper det betyr at den kommer snart! Den er iallefall kommet nærmere utgangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå