Gå til innhold

Desember: Når begynner vi å jobbe da jenter?

Anbefalte innlegg

Når begynner vi å jobbe igjen og hva jobber vi med?

Jeg for min del begynner på jobb neste helg. Er sykepleier og jobber turnus så med min uflaks begynner jeg selvfølgelig rett på arbeidshelg... Men jeg gleder meg likevel. Begynner å bli rastløs og synes jeg har vært hjemme lenge nok.

Pappaen starter på sin permisjon neste fredag og skal være hjemme til snuppa beynner i barnehagen 23 oktober.

Tiden har gått så utrolig fort...

Fortsetter under...

Jeg kan enda se frem til noen måneder med permisjon, men de går raskt.

Jeg begynner å jobbe igjen den 21. november.

Da er det pappas tur til å være hjemme, og det blir jo hans oppgave å lage jul i år.... Begynner å jobbe i januar han.... He, he, baking av kakemenn, julegaver etc... skal bli litt morro å utfordre han litt....

Jeg aner ikke når jeg begynner å jobbe igjen. Har flyttet fra et annet sted i landet, så jeg har sagt opp jobben min. Men permisjonen er ferdig 11.des da, da er det pappa sin tur. Får håpe det har dukket opp noe jobb til meg også innen da. Spennende dette!!!

Jeg skal begynne 13. november, men vi har søkt om å få pappapermen over på meg. Om det går, vet vi ikke enda. Da blir jeg i så fall hjemme til 18. desember.

Jeg er også sykepleier, og har tilleggsutdannelse i pedagogikk. Så jeg jobber som lærer ved videregående skole, helse og sosialfag

Jeg begynne å jobbe litt 30.10.. Skal jobbe tre uker mens pappan har permisjon, og så tar jeg ferie i to uker sammen med dem. Er en del sykepleiere her ser det ut til..jeg er også en av dem:) Har ikke fått turnusen enda, men skal jobbe 75% i de tre ukene. Skal egentlig begynne igjen for fullt i begynnelsen av januar, men jeg vil heller være student, så jeg håper virkelig jeg kommer inn på skole fra januar!!:)

Annonse

begynte igjen forrige lørdag jeg... Jobber annen hver helg, og måtte seff ha første dagen min på en lørdag, midt i student-rushet (Jobber på ikea) Var fryktelig travelt, men det var egentlig like greit, for da hadde jeg ikke så god tid til å savne lillegutt:) Har sagt opp en del timer, så skal bare jobbe 2 dager i uken jeg :)

permisjonen min går ut den 26.9... litt trist egentlig. men siden jeg har flyttet rett før jeg fikk jr, så sa jeg opp jobben min og blir da det man kan kalle arbeidsledig, hvis det ikke dukker opp en jobb jeg kan ta da..;) håper egentlig at det ikke dukker opp noe før etter jul..hehe.. så da får jeg klare meg med ledighetstrygden fram til jeg finner no.. men som sagt, jeg stresser ikke med det altså..;)

Har ikke noe fast arbeid å gå tilbake til... er lærer og skolen jeg var på før permisjonen vil ha meg der, men har ingen jobb til meg så får ta det som dukker opp av vikartimer... får leve litt trangt på arb.ledigtrygd.... skal starte en gang i oktober.... bekymrer meg ikke så veeeeeeldig mye for å ha full jobb før jul... godt med myk start.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...