Gå til innhold

Oktober: Er folk aktive her inne da? Noen andre med babyer som er født i beg. av okt.?

Anbefalte innlegg

Er leeenge siden jeg har vært aktiv på dib, men nå når jeg var inne å kikket, så var det stort sett nye navn og mye mindre babyer enn min på 11 mnd. Så da lurer jeg på om dere er aktive her inne? Sist jeg var aktiv så var her inne ganske dødt...

Fortsetter under...

ja, jeg er ganske så aktiv!

hehe.... :oD

innom hver dag, legger inn ett innlegg eller to og svarer på det jeg kan...

er helt hekta jeg! ;o/

må bare, bare må!!! :o))

Heisann! Jeg er stadig innom jeg og! Synes det er alright å høre om hvordan det går med jevngamle babyer... hmm... er vel kanskje ikke babyer lenger nå....:) Jenta mi er født 8.10!

Hei hei!

Er også ganske ofte innom og leser eller skriver litt her! Enig at det blir mye baby-snakk på 0-1. Nå som jenta vår er blitt så "stor", så er det greit å trekke inn hit for å få svar på ting.

Og på skravlesiden diskuterer man jo alt annet enn barn!

Jenta vår er født 25.10.

Annonse

hei

Prøver å være her inne litt ofte. ikkje like lett i ein hektisk kvardag. har også begynnt å jobbe igjen.

Synes det er veldig greit å sjå innom her, få tips og kunne spørre andre om tips.

Gullet mitt e født 2 oktober.

Lurer på om han er den som er født tidligst her inne på klubbsida???

Er innom her ja, men er nok ikke av de mest aktive. Skriver kanskje litt for lite :-)

Min prins er født 9. okt, og er en staselig kar som har bursdag om bare 28 dager.... Tiden går så alt for fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...