Turbo Tarzan's mamma Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 *plystre* Har du lyst til å prøve å se noe på meg? Vil jeg og sambo noen gang bygge drømmehuset vårt,evt hvor og når? Kommer vi til å få drømmebryllupet vårt,evt når? Ser du noen barn til på meg? Ser du noen jobb på meg? Og det viktigste, trives lillegutt i barnahagen/kommer han til å trives? Håper du vil svare... Fødselsdatoer Meg: 31.08.86 Sambo: 05.04.79 Sindre: 03.03.05
Turbo Tarzan's mamma Skrevet 8. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2006 push push haaaarder!
Elastica Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Heisann:-) Drømme huset får jeg opp høsten 09. Da dukker det opp muligheter for å starte med prosjektet, men får inn at dere gjør noen endringer på planene underveis i forbindelse med økonomi. Får ikke inn noe tanker om hvor....Er lettere hvis du har alternativ:-) Får opp at lillegutt trives godt i barnehagen, men at han har enkelte dager han har lyst å være hjemme og kose med mamma, uten at det har noe med barnehagen å gjøre... Får opp 2 barn til på deg:-) Ser ut som om du får fast jobb rundt april 07, men kanskje før dersom du er aktiv med søkingen. Dere blir gift, men ser ut som om det er litt om og men når bryllupet blir prioritert. Kan se på det senere.. Lykke til!!
Turbo Tarzan's mamma Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2006 Hmmm---- Hva mener du med endringer i byggeplanene pga økonomien? Alternative plasser: Askim,Spydeberg,Vestby,Ås,Ski... Er enkelte dager jeg har lyst til å minsten hjemme og ja! Godt å høre at du tror han trives... 2 barn til, oj så spennende! Fast jobb i 2007!!!!!!!!!!!!!Å gud, åssen skal det da gå med oss? Vi lever på en lønning+barnetrygd og det går så vidt rundt...Ser du åssen det vil gå??
Elastica Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Når jeg mener endringer, mener jeg at dere kommer gjerne til å forandre litt på meningene om hva som er praktisk og slikt i forhold til huset. Mer økonomisk og slikt...Mente ikke noe drastisk da.. Fikk opp størst mulighet for Askim jeg da. Ang. jobb så fikk jeg opp hvordan det blir hvis du fortseter slik du gjør no...Dvs. Dersom du trapper opp søkingen eller finner på noe nytt/nye muligheter for hvor du kan søke, snakke med bekjente osv.. Så vil du få jobb raskere. Ang. økonomi så får jeg opp at det vil bli litt tøfft fremover, men det vil gå helt fint etter hvert. Lytt til gode råd dere får fra de rundt dere. Lykke til!!
Turbo Tarzan's mamma Skrevet 8. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2006 Åhh, gruer meg til fremtiden jeg da(økonomisk)... Er nesten så jeg vurderer å ta minsten ut av barnehagen, fordi vi ikke har råd. Bedre med de 3300 i kontantstøtten, enn 2250 ut! Skummelt dette her altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå