Gå til innhold

Desember: Høsten banker på døra...

Anbefalte innlegg

I dag har jeg tatt skrittet å pakke bort sommertøyet til lille gutt. Har nå innsett at det rett og slett er blitt høst. Litt trist egentlig. *snufs*

Et helt år til neste badesesong.

Men men, får håpe vi har mange fine høstdager i vente utover da. Synes nå høsten er en fin tid også jeg. Og tenk på alt barna våre skal lære utover.

Vi går spennende tider i vente jenter :o)

Og tenk, neste sommer så løper desemberbarna våre rundt i sommer været og koser seg *gledeseg*

Fortsetter under...

ja, er det virkelig på tide altså???? Uff, så slitsomt med all denne påkledninga. Og Even HATER det! Han skal ikke kles på, nei... Jaja, det er vel å pakke bort. Er for lite til neste sommer uansett:-) Da er ungene våre store da:-)

Har pakket bort til kjoler og sommerklær jeg også. Litt trist at Sina aldri skal bruke det igjen-det er jo så mye søtt! Får satse på en lillesøster etterhvert!:)

Det begynner å bli vanskelig å kle på om dagen-er surt og kaldt i skyggen og varmt i sola.. Ikke rart nesa renner litt kanskje. Det er koselig med høst også da- i dag har jeg plukket litt epler og plommer, smaker egentlig ganske godt:)

Ja, måtte til her og. Har lånt masse klær, så de er fint pakket for tilbakelevering. Og så har jeg tatt frem vinterklærne, dresser og luer. I dag har han på seg tova tøfler som niesa mi har strikka til han. Og de sitter faktisk godt på føttene. Ikke revet de av enda. Strømpebuksene er funnet frem, har brukt det noen dager nå. Kaldt plutselig. Og med de strømprisene, da kler vi heller på oss enn å ha ovn på.....

Ja, her er det også blitt høst og mye har måttet pakkes bort.

Og plutselig så hadde marekattungen ingen langarmede bodyer i rett str.....hun har stort sett brukt kortermede i hele sommer, og vokst har hun også gjort i sommer, så nå var det bare å dra til byen og kjøpe nye ladninger med klær.

Og ullstrømpebuksa er kommet på om natta, under babysafen...

Annonse

Ja, høst på Sunnmøre også nå. Problemer med å finne klær til snuppa i skuffa, så må nok ut på shopping snart. Har funnet lue, votter og "sko" da. Må ha seg jakke også tenker jeg.

Liker høsten også jeg da. Deilig å kose seg inne når regnet høljer ned ute..

Haha!!! pakke bort sommertøy, ja.... jommen sa jeg smør!!!!!!!!!!!!! Her har vi jo nesten ikke hatt sommer så noe av det lille som i utgangpunktet va handlet inn er pent pakket vekk UBRUKT!

Men høsten er jo en fin årstid, så skal prøve å kose oss med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...