Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Går over på 3. trimester i dag:o)Tida går jo så fort når du har en som krever sitt fra før:-) Så da hopper jeg over.Noen fler som blir med?
selfangerkjerringa Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Ikke riktig enda... men jeg sniker meg innom 3.tri av og til, har to gode venninner der, og i tillegg så går jo tida enormt fort når en har jobb og unge fra før og pendling og hus som pusses opp osv Plutselig kommer jeg etter, Honningmelon! Har termin bare 1mnd etter deg
dimoren Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Jeg går over neste fredag. Tiden begynner å gå fort.. skremmende fort.
Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Fort dere etter,så det blir noe kjentfolk der:-) Venter på dere!
selfangerkjerringa Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Hehe, jeg får stikke hodet innom 3.tri innimellom så du ikke føler deg ensom, kjære
Gjest Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Ja,gjør det er du snill:-) Og nå blir jeg plutselig "minst" igjen nå da.Her var jeg jo eldst(av de som er lengst på vei),og nå blir jeg minst... Akkurat sånn det var da jeg gikk fra barneskolen over på ungdomsskolen:-)
2nj♥ Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Skulle visst ha hoppet over igår jeg, men trodde det var idag..... Hmmmm...litt treg, så jeg henger meg på deg
mensana Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 Jeg har vært der en uke, men det er så kjedelig når jeg ikke kjenner noen der.... Skynd dere!
Gjest Skrevet 9. september 2006 #11 Skrevet 9. september 2006 Hei, jeg har termin 2 des men trudde man tilhørte 2 trimester i hele uke 28 og?? tar jeg helt feil??
Gjest Skrevet 9. september 2006 #12 Skrevet 9. september 2006 Må nok vente litt til jeg. Er i uke 23 ;o) Men kommer etter hvert ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå