Gå til innhold

Kom igjen nå jenter!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så deilig, godt med tilbakemeldinger.

Jeg var på styrketrening i går, og har utrolig vondt i det ene kneet i dag, så jeg tar det litt med ro, men har vært ute og lekt med lillemann og skal gå på jobb i kveld. Det er bare 4 kilometer, men før har jeg alltid tatt buss, så det er fremskritt.

Takk for den :o)

Eg har fulgt Grete-opplegget (omtrent) til punkt og prikke så langt denne veka, og i går gjekk eg ein 1,5t trilletur i BRATTE bakkar, og i dag har vi trilla til butikken og tilbake (1t). Så eg føler dette går bra.

Har til og med slått opp i Grete Roede-oppskriftene for å finne dagens middag - det blir "Hot & spicy pasta med grillet ørret". Har aldri kjent ein så sterk tomatsaus før... Får bruke den med måte :o)

Takk, det samme! :-D

Skal ut og gå en liten tur i ettermiddag... så skal jeg ta et par langturer med vogn i helga :-)

Men får ikke veid meg før tirsdag, for skal til morfaren min søndag til mandag :-) satser på det går greit :-)

Så flinke dere alle er...

Kommer meg ikke i gang jeg :o(

Gikk mye ned de 2 første ukene etter fødselen, men siden da har det meste krøpet på igjen.

Skal starte med Reductil når jeg er ferdig med å amme lille jenta mi. Burde sikkert ikke utsette å starte litt sunnere til da, men...

Har og en mann som jobber mye . Så jeg er masse alene hjemme.

Hjelper ikke akkurat så veldig mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...