Gå til innhold

Hurra, jeg har blitt bønnhørt !!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Tempen har enda ikke gått opp,hvilket betyr at jeg ikke har hatt EL enda! Har kjent de siste 2 dagene at det skjer noe der nede,bobler og småmurrer litt,så har jo visst at EL kan komme når som helst. Heldigvis ikke ennå,så da rekker vi vel EL denna pp'n også da! Var så redd vi skulle misse den siden jeg ikke har sett mannen på halvannen uke,og han skal rett på jakt etter jeg har fått sett han et par timer i morgen! Hurra!:-) Nå er jeg kjempeglad! Har hatt EL mellom dag 18 og 20 de siste pp-ene,og imorgen er det dag 18,så da er det i boks! Yes!

Ikke at jeg har så store forhåpninger da,men da har vi iallfall en fair sjanse! Har jo alltid truffet EL(helt siden vi ble sammen i mars 2005),så kjipt å ikke gjøre det nå. må jo utnytte enhver sjanse!

Fortsetter under...

Ja,hold av noen extra seter til 1.tri,da er du en knupp!:-)

Bare ikke tempen stiger litt i morgen tidlig da,han kommer ikke før i halv tolv tida på formiddagen! Vet ikke helt om tempen først begynner å stige når egget har gått til grunne/blitt truffet av en svømmer,eller om det fortstt lever ved første temp.stigning...??? Den stiger jo gradvis i 3 dager før den legger seg på det høyeste frem til IKM. Vet dere?

Lykke til !!!!!!!!!!!!

Ja,gjør det! Så får heller smerte være smerte!:-) Man kan vel sagtens holde ut noen minutter dersom det er det som må til,syk/skadet eller ei,hi-hi! Håper det gjør mindre vondt hos deg nå,var kjipe greier det der som skjedde på festen,Maddemor!

Masse lykke til til deg også :-)

Annonse

ja det er jo liksom litt kjedelig å ikke ha prøvd i det hele tatt og lissom...

Det går litt bedre med meg i dag og om 2,5 timer skal jeg til fysio. Jeg har visst krav på gratis behandling etter et brudd, så da stikker jeg heller dit en tur for mye enn en tur for lite. Greit å få en second opinion syns jeg siden de på sykehuset hadde så sprikende meninger:) og du skal ha æren for at jeg skal til fysio i dag;) tusen takk elli:)

Takker! *rødme*

Var i praksis på sykehus for et par år sida,og må si at en del av de fysio-damene der godt kunne trengt seg et oppfriskningskurs i ny og ne! Har sett en del håndleddsskader som kunne vært så mye bedre dersom noen hadde fortalt de viktigheten av å komme tidlig igang med trening/øvelser,og holdt på i lang nok tid etterpå!

Forhåpentligvis går det bedre med hånda enn du frykter,skal sende noen ønsker for deg opp til fysio-guden :-)

Får håpe det,Maddemor!

Huff,enda en dag å gå med hjerte i halsen da,bare ikke tempen stiger i morgen!!!!!!!! Takk for heiing,det trengs! :-)

Håper vi alle lykkes snart,synes vi har vært her altfor lenge nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...