Gå til innhold

Mer baby på den ene siden av magen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i min uke 34 , føler at jeg har mer baby på den ene siden av magen enn den andre!!!

Noen flere som føler eller merker det samme??

Sikkert ett veldig dumt spørsmål , men magen er også hardere på den ene siden , tror babyen min trives best på høyresiden i magen min!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik er det til meg også. er i uke 31 snart og babyen ligger på min venstre side. lit rart egentlig. ser at magen er litt skjev:-) så en fot tydelig i går. så hele fotavtrykket i magen, da babyen dyttet hele magen ut. hihi

Skrevet

Er veldig vanlig at de finner en favoritt side i magen og det er som oftest høyre.

Snuppa som jeg fikk ifjor lå bare på høyre side,var aldri på venstre en eneste gang.

Lille snuppa som er i magen nå har litt større plass en sist og er litt overalt,men mest på høyre.

Jordmor sa igår at gjerne ved andregangs og slikt så har de større plass en ved første graviditet.

Skrevet

Høyre side er definitivt min babys favorittside, og det har det vært en stund (er i uke 33 nå). Til tider er magen min helt sykt skeiv og rar, og steinhard på den ene sida. Rare greier! (håper bare at babyens valg ikke er uttrykk for en begynnende politisk preferanse, he he)

Skrevet

sånn har jeg det også til tider. noen ganger ser jeg helt mongo ut..hehe, tror min også liker seg godt på min høyre side. :o)

Skrevet

Er sånn hos meg også!! Er i min 34 uke nå, og hun holder seg fortsatt bare på den høyre siden. Morkaken ligger foran på venste side hos meg, så i begynnelsen trodde jeg at det bare var derfor jeg ikke kjente sparkene på den siden, men nå er det tydelig at hun bare har funnet sin favorittside:)

Skrevet

I følge ino jeg fått fra jm, lege og sykehus ligger 2/3 av alle barn på

venstre side.

Jeg har det likt som deg med min mage. Var vsikker han låg på høyre, men har hele tiden ligget på venstre.

Skrevet

HELT vanlig!! og høyre side er av en eller annen grunn favoritten til til fleste babyer :-)

Skrevet

Min baby lå mest på høyre side, men bytter nå på hvilken siden av magen den ligger på flere ganger om dagen.

Jeg har også lært at det er mest vanlig at de ligger på venstre side (fødeposisjon 1)..

Skrevet

heia!

jed er i uke 33 og jenta mi har lagt på høyre side av magen skikkelig lenge! Trives vist veldig godt der...Jordmor sa at livmoren faktisk vokser mot høyre hos alle gravide! Var slik under den forrige graviditeten og, så helt corny ut på slutten! :-0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...