Gå til innhold

Er det stemning for et januar-treff i Trondheim tro?

Anbefalte innlegg

Hei! Syns vi har blitt så innmari mange på treffene etter hvert, er blitt litt vanskelig å holde oversikten... så jeg lurer på om det er noen med januar-termin som kunne tenke seg å møtes? Ikke på bekostning av nov/des/jan-treffene selvsagt! Men sånn i tillegg altså :) Kunne vært greit å prates litt oss med termin samme mnd, siden vi mest sannsynlig havner på samme fødeavd. osv :)

Nåh? Noen innspill?

Fortsetter under...

Jeg kommer jeg vet du:)

Sier ikke nei til en tur på kaffè jeg altså!

Bare å slenge ut forslag om tid og sted.

Har snakket om at nov/des/jan treffene skal foregå på tirsdager i hovedsak fremover....... Men onsdager mellom 5 og halv syv på solsiden/bakklandet går fint ja:) (dattera har ballett da og det er dobbelt timer så jeg rekker litt kake)

Hei - det høres jo ganske lurt ut egentlig! Jeg er faktisk i byen hver onsdag framover nå - har fått forlenga kontrakten :) Skal vi bare starte førstkommende da,og se hvem fler enn oss som dukker opp?

Januartreff onsdag 13. september kl. 17. Men hvor? Forslag? Bare Blåbær på solsiden kanskje? Der har jeg jo gratis kaffe/kake fra det første treffet vettu.... hihi

Annonse

Godt poeng... tror nesten bare du får se etter magene :) Hvis du sender en mail til [email protected] med mob.nr ditt så kan jeg godt sende sms med hva jeg har på meg imorra så det blir lettere å finne oss. Men jeg antar det skal gå greit :) Men jeg VET jeg kommer til å ha mørkt, halvlangt, bustete hår, og er omtrent 1.63 høy. Ikke tynnest i nato, og med stor gravidmage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...