Gå til innhold

Fortsette Oktober tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er spådd med ringtest at det er jenta som kommer nå, og på to ul er det visstnok ei jente.

Men ei synsk dame sa det var tut... hihi

Jeg håper og har en følelse med at det er jente, vist ikke blir det myyyyyye rosa klær på han... hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samma her! jeg har også en jente følelse, men er redd for at et kan være en gutt likevell! mange som kommer med slike skrekk historier! ugh.. men alt er klart for en jente ivertfall, så da får vi håpe at det er det! hvis ikke må jeg på shopping=)

Skrevet

Hei alle sammen. Kjekt at noen tar opp tråden igjen.

Jeg har 7 uker igjen til termin, uke 34.

Var på størrelse kontroll på sykehuset idag og der sa de at de ville sette i gang fødselen 1-2 uker før termin hvis jeg var moden nok. Jordmor ville også sette modnings akupunktur i uke 37, det hadde vært deilig å slippe å gå over tiden. Håper jeg får en normal fødsel uten tangforløsning denne gang. og at barnet ikke er 5kg denne gangen også.

Skrevet

halla;=)

29 dager igjen,, lammelår i ovnen og fløtepoteter.. og klar som et egg til ungen kommer.. oppussinga er ikke ferdig da,så han bør holde seg inne ca 2 uker til.. men da er det nok også.. he he har i grunn kjentes litt annerledes i det siste.. og hodet har vært festa i snart 2 uker ...

er i uke 37 nå:=)

:=)

noen av dere som har følelsen av og har hatt det hele sv skapet at dere er lenger på vei enn det ul termin sier??

Lurer sånn på om jeg får rett.. sikkert bare ønsketenkning men jeg føler at han kommer litt før ..:)

Flere??

Riktig god helg alle sammen:=)

*alle hjerter gleder seg *

Skrevet

Har 5,5 uke igjen til termin nå... Det går veldig fint, men nå har bekken og rygg begynt å streike litt noe som får tiden til å gå litt sakte... Har det enda veldig travelt med eksamenslesing, og fulle studier. Vi holder også på å pusse opp et av soverommene her, så det er enda litt kaotisk her hjemme. Håper jeg får ting på plass etter eksamen om tre uker. Da skal bagen pakkes også.

Har kjøpt sprinkelseng, vogn og litt klær. Har vasket klærne etter storebrødrene, og stellebord står klart- trenger bare ny stellematte. Sengetøy gjenstår å vaskes, vuggen må hentes, soveplassene må reies opp etterhvert, og så er det mye småinnkjøp igjen. Nok å gjøre, men det er utsatt i tre uker til.

Skrevet

Hei!

Det var så mange som heller ville ta opp terminklubben, så jeg tror det var derfor, men det er bra noen vil ta denne opp igjen.....Var jeg som starta den....

For dere i samme situasjon og ikke skal ha før i oktober..........

Har selv termin 20 oktober, og i natt våknet jeg med kjempe vonde sammentrekninger helt nederst i magen, og det var som fangarmer rundt og tok tak i ryggen.....

de ga seg etterhvert, men fikk igjen noen få midt på dagen i dag.....

Fikk 6 uker for tidlig sist, men er dette normalt og ha de siste ukene, eller kan det være slik det kjennes ut som når hodet fester seg. eller rett og slett at jeg må være litt ops på for tidlig....???

Håper noen kan svare meg på dette......

Ellers har jeg blitt kjemeforkjøla, og sitter og er tett overalt.......

Skrevet

Jeg går egentlig og venter på å oppleve det du beskriver, hadde det sånn sist svangerskap på denne tiden, og det var når lillebror skrudde seg godt ned i bekkenet. Var regelmessig over noen timer, og veldig vondt, men hadde vel bare et par sånne episoder tror jeg.

God bedring! Skikkelig kjipt å være forkjølet nå...

Skrevet

Ja, prøver og holde både sofa og senga varm så det går fort over igjen....akkurat nå sitter jeg og stryker på en og annen fot som sparker til.....en liten trøst :)

Skrevet

Hei hei alle sammen:)

Jeg har 32 dager igjen til termin.. Alt er i hus, alt er vasket og klart til lille tulla i magen:) Vært klart en stund, men har jo måttet finne på noe siden jeg har vært sykemeldt siden uke 18! Har igjen å pakke sykehusbaggen da.. fikk meg en liten påminnelse om at ting faktisk kan skje når som helst! hadde regelmessige kynnere hvert 10. min i over et døgn, ringte helsestasjonen, å hun i telefonen sa det ikke var folk på helsesatsjonen de to neste dagene, så hun sa "jeg tror jeg bare skal si lykke til!" hehe...da fikk jeg fart på meg å ringte KK, men de tok det veldig med ro da...Dette er flere dager siden, å nå kjenner jeg ingenting! Så neste mål er å pakke bagen ja, sambo bynner å bli stressa over den:P

Lykke til alle sammen, det nærmer seg for oss oktober-jentene nå!

Skrevet

Pokker, nå er jeg sur! HAr sååå lyst på kiwi, men på grunn av vann i fingra hender og håndledd har jeg faktisk så dårlig kontroll på fingra at jeg nesten ikke får fruktkjøttet ut av skallet. Føler meg temmelig hemma nå..Burde ikke noen dukke opp og redde meg? pokkers gubbe som drar på jobb i stedet for å sørge for at maten min kommer ut av skallet sitt...3 uker og 3 dager igjen..Hvir lenge jeg har til termin har blitt mantraet mitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...