Gå til innhold

Jeg er så spent!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er kjempe spent på dine vegne også...

Jeg "har" termin 1 juni 07... he he he...

Håper vi har treff nå, er meget klar je. Vi er også i 2 pp...

Vi krysser det som kan krysse, og begynner syptom jakten i slutten av neste uke,,, begynner nok HELT sikkert mye før, men men.

TVI TVI vetlis...

Nei, jeg har ikke noe sånt.

Har aldri brukt EL test, men har litt blodspor(sorry details) midt i syklusen, og ssatser på at det er da det skjer. Har ganske stabile sykluser, så vi satser bare på å treffe.

Sex annenhver dag etter mens og håper spiren sitter i boks denne gangen.

! pp fjernet jeg kobberspiral samme dag som GU sa jeg hadde EL, så tenker kroppen trengte en ordentlig utrensing etter den.

Derfor håper jeg at denne sitter som spikret.

Evig optimist.

Vet om flere som har hatt lett klaff med første, men sliter med andre og krysser fingre og tær for at jeg kan unngå det.

Jeg starter offesielt Symptom jakten for oss i uke 38 på mandag...

Jeg har lånt en av ei gravid venninne,men har litt lyst på en egen, men fyyyyyyy så dyrt da gitt!

Er ikke så prippen jeg så detaljene plager meg overhode ikke ;o) Ja de sier jo at de som har en blødning rundt el er veldig fruktbare da! Så jeg krysser fingra for deg jeg .

Er nok greit at det gikk en pp etter spiralen ja... Vet ikke hva jeg skal tro ang at det er vanskligere 2 gang? Har vært gravid uten å prøve 3 ganger og 1pp sist gang!

Hvor gammel er din?

Gullklumpen er 2,3 nå.

En utrolig gutt med masse empati og sabla godt humør og humør.

Han synger alt fra Kjære gud jeg har det godt... til kapteinsabeltann...

HAr eget harem i barnehagen med 4 jenter som må ha kos hvergang han reiser hejm.. he he he..skal tidlig krøkes

Annonse

:o) Så kos!!! Det er sånn det skal være! min også driver og synger om dagen! Alt mulig rart..... Han er veldig opptatt av hvordan vi ser ut når vi er sint, lei oss og glad om dagen! Steg for steg i bhg he he!

Han ble 4år 30 august.

Har bare han :o)

Hadde en dødfødsel for 13 år siden, en abort og en MA i juli nå.... Så nå håper jeg virkelig det sitter en skikkelig tøffing snart !

Da skal det hvertfall ikke stå på fruktbarheten din....

Og tøffinger blir dem.

Barne sang er vakkert....

jeg er hvertfall klar for mer av det.

Har vært veldig "heldig" med 1 ste mann. ikke noe problem med noen ting. Han har for all del sin egne meninger og er en meget bestemt ung herre mann(muuuulig arvet litt fra mor der... he he he), så er det slik å ha barn tar jeg de jegkan få...

Håper vi får en nå 1.6 .2007.. he he he

Nei absolutt ikke ! Men nå har jeg fylt 30 da he he!

Har vel hatt noen perioder med mye slit og mas, men summa sumarum er jeg veldig fornøyd md resultatet :o)

Ønsker meg to til jeg, men tror mannen min bare vil ha en ?

Det er jo kjedelig med alt som går på skinner, så det at guttene har litt bein i nesa og er litt stae er jo bare moro!

Forresten helt enig med deg, barne sang er vakkert

ja hva hadde vel livet vært uten utfordinger, synes det er viktig at disse barna har en egen mening og vet å gi beskjed når de er uenig.

Vi har i utgangspunket blitt enig om "bare" en til, om det klaffer(er jo ikke noen selvfølge det), men... man vet jo aldri.

ER 77 mod, så har jo enda en del tid, men med begge i full jobb(jeg driver eget firma), og hus ect ect, så vil jeg kunne følge opp alt 100 % og det går ikke alltid å kombinere. FAMILIEN først, men det er ikke nødvendig å sette seg i situasjoner man ikke er sikker på klare 200%(hvertfall ikke når det gjelder barn)

Så vi får se hva tiden bringer..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...