Gå til innhold

Stille babyer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere her som har babyer som er stille i magen?

Synes alle her snakker om at babyene deres sparker i ribbeina osv.

Jenta mi sparker aldri i ribbeina mine , det er jo en del romstering inni der , men hun er egentlig ganske rolig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også lenge hatt relativt rolig baby, men alt var fint på ekstra UL. Kan ha sammenheng m litt ekstra fostervann osv..Dessuten har de mindre plass på slutten, så bevegelsene er mer dyttete/glidende.

Skrevet

Hei,

Jeg har 6 dager igjen, hvor langt er du på vei? Jeg synes også at jenta mi har vært mindre aktiv enn hva mange forteller om. Men de siste 4 u syntes jeg hun har vært mye mer aktiv. Det gjør nå veldig vondt oppunder ribbein og bryst, små muskel fibre som strekkes, samt hun presser på.

Så kanskje du vil kjenne det nærmere termin.

Skrevet

Jeg er i uke 34 , kjenner jo beegelser , men ikke så masse spark som alle prater så mye om , noen barn er vel rett å slett roligere enn andre , sånn er det vel bare. Men kjente når jeg lå i senga idag tidlig at jeg hadde vondt under det ene ribbeinet mitt , tror hun drev å sparket mammaen sin litt da:o)

Skrevet

Hei, jenta i magen min er også ganske rolig av seg. Synes å huske at det var mye mer liv i magen med min forrige. Hun har veldig faste tidspunkter hun er aktiv på, mest om ettermiddagen og om kvelden når jeg skal legge meg. Ellers på dagen kan det være helt stille i timesvis - regner med (håper!!) hun har et godt sovehjerte ! :) Jeg er 36+1, og synes ennå ikke at sparkene er ubehagelige, tror hun fremdeles har god plass siden jeg er annengangs...

Skrevet

Hei, jeg har også en litt roligere baby i magen. Synes ikke jeg "plages" med kraftige spark og sånt jeg heller, mer romstering og smådytting. Jeg har vært til endel ultralyder og alt ser bra ut, så jeg er ikke engstelig - jeg har morkaken liggende foran på den ene siden av magen også, og der er det ganske rolig. Jeg synes helt klart at denne er en mye roligere baby enn når jeg gikk gravid sist. Da hadde jeg en meget aktiv gutt i magen og han var ganske aktiv og urolig etter fødsel også. Denne gangen venter vi jente og jeg håper hun blir litt roligere utenfor magen enn broren har vært :-)

Men, det er klart jeg er litt urolig av og til og skulle ønske hun sparket mer og hardere. Er i uke 33 nå. Som noen over her skriver er det mest på ettermiddagen og kvelden jeg kjenner det best. Ofte på formiddagen er det ganske stille ja, men det kan jo ha å gjøre med at jeg fortsatt jobber og er ganske opptatt på den tiden og ikke kjenner så godt etter heller. Lykke til med din første da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...