Gå til innhold

vannet har gått !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter en halv natt med utrolige smerter i korsrygg gikk vannet nå kl 02:30..... skal inn til føden i 8-9 tia, såfremst jeg ikke får tettere rier enn det jeg har nå.... så TAKK kjære fullmåne, for nå var jeg lei ;)

og sorry for at jeg bøller så masse i køa.....

er helt skjelven jeg nå:)

kryss fingre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tullekusnik:p

Jeg vil også, termin lørdag og ganske så forsynt med tilværelsen som gravid og VELDIG klar for å være mamma i stedet:(

Lykke til i massevis, så skal jeg gjøre mitt beste for å ta deg igjen i løpet av natten;)

Skrevet

Oj! Spennende! Har ventet på noen slike fullmåne-tråder :) Her er alt fortsatt innendørs :)

Skal krysse fingrene for deg! Hold oss oppdatert hvis du kan,da? Er jo kjempespennende! Krysser fingrene masssse!

Når har du termin? *Hvisk det så ikke tillab hører det* ;P

Skrevet

Lykke til.. tror jeg sniker litt i køen jeg også nå.. :)

Skrevet

Gratulerer! Så spennende! Var det mye vann? Jeg hadde en liten vannavgang natt til onsdag, men siden har jeg ikke hatt annet annet enn murringer og kynnere....

Lykke til!

Skrevet

ojojojoj! hadde ikke du termin i oktober?? Lykke til - krysser fingre for at alt går bra!!

Skrevet

Å neeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, hehe.... Jeg skulle jo før deg! Din lille sniker;) Må være godt å slippe alt maset lenger nå. Du har vært såå flink de siste ukene:)

Krysser fingre alt jeg kan her. Lykke til, eller kanskje du har født allerede?

Stoooooor klem vennen!

Skrevet

Til deg som lurer:

Tulleku og snuppa har termin 7/10, men hun fikk premature rier og åpning for flere uker siden, hennes uke 32 el muligens 33.

Etter dette har hun vært kjempeflink sofasliter med masse kynnere. Hun begynte forståelig nok å bli riktig lei nå på slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...