Loveangel Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg ble gravid i april. Hadde siste mens 20april,og alt var bare topp. men etter noen uker begynte jeg å spotte. frem og tilbake i 14dager på lege vakta og lege gikk det,før jeg krevde å bli lagt inn til skikkelig undersøkels. Jo gravid utenfor livmora.. UFF EXU :=( opererte vekk fosterer dagen etter,og hadde lange samtaler med lege. Kan jeg li gravid igjen og når kan vi prøvepå ann igjen.Fikk beskjed om at vi burde vente en mens eller 2.. Vi kom hjem og var veldig preget av sorg,men måtte jo få hverdagen til å gå, i og med at vi har en sønn på 8 mnd,en på 4.5 og ei på 6år. Ca 14 dager etter operasjon fikk jeg brev om at jeg måtte gå å sjekke at hcg var sunket. Dette klarte jeg ikke å få gjort før det var gått 5 uker. Samtidig på lege kontoret ba jeg om å ta en urin test for å sjekke, Jeg følte på meg at jeg var gravid igjen,til tross for at jeg ikke var hatt mes etter operasjon. Jaggu slo den positivt ut, og i ukene etter var jeg på KK på kontroll 1 gang i uken. Joda Jeg var gravid igjen og denne gangen var det INNI LIVMOREN :=) I dag er jeg 11 uker på vei,alt er helt topp. sliter med spye og kvalme døgnet rundt. Men i dag 7 september såg vi nurket vårt på ultralyd skikkelig godt og jaggu lå han/hun å sutta å tommelen og vifta med andre hånden. Så nå blir det liv i leiren igjen :=) Happy happy happy :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Så herlig! Ordentlig godt å høre slike solskinnhistorier Nå har du kommet så langt å at risikoen for abort er relativt liten, om ett par uker er det over til andre trimester å. Du har all grunn til å være lykkelig, håper det fortsetter i det samme sporet for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 Å så godt å høre historier med gode slutter, selv om det var jo tragisk med exu en da... Men iallefall gratulerer med den nye spirer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loveangel Skrevet 8. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 8. september 2006 Hei :=) Ja slike historier som min er bare ment til å deles her inne. Er så mange som går å er redd for abort etc. Men ting kan gå gale,men som oftes går jo alt bra. Desverre så hører vi så ofte om akkurat det når det går gale,og det stikker i oss da,og vi blir bekumret.. Lykke til alle sammen :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå