Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt dem? De skal visst være bra og billige!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Jeg har kjøpt de på COOP OBS, men synes de er elendige... Prøv heller de Skogstaddressene de selger på OBS eller den fra Kapahl som vant testen på TV2 hjelper deg..
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 En ting jeg reagerte litt på ved denne testen, er at de ikke testet bevegeligheten til barna når de går med disse dressene. Bevernylondresser er som regel både varme og vanntette, men hva hjelper det når ungene blir bevegelseshemmet i dem? Jeg er veldig fornøyd med reima-tec, men de er jo fryktelig dyre. Plusset er at barnet mitt er veldig fri til å klatre og leke, fordi dressen ikke er stiv i det hele tatt. Men veldig kjedelig å betale så mye, da:)
lilli Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Det er Stormberg som har de, selges på sportsbutikker. Finnes i ulike varianter og priser. Vi har hatt en med avtagbart for, tror den heter "Trylle", koster ca 599. Veldig fornøyd med den, mer fornøyd enn med Troll, hadde de samme sesong.
Emma-Bethines mamma Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Jeg har og Trylle tror jeg.. men litt vanskelig å ta på og få på...noe med foret i armer og ben.. Ellers har jeg hørt mye bra om Bogerud sine dresser..de er billigere...
Emma-Bethines mamma Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 jeg kjøpte Leketøy dressen på barneverden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå