Gå til innhold

Wow, livmoren har tittet opp fra bekkenet!!!:)


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Springer rundt her å rydder og vasker å så tok jeg meg litt på magen. Å jeg kan faktisk kjenne livmoren. Knall hard, 4-5 cm over skambeinet:) Har ikke kjent den før så tror den kom plutselig kom frem i dag;) eller ble iallefall mer tydelig i dag;)

 

Motte bare dele med dere:)

 

Noen andre som kjenner den?

 

 

10+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja d var en veldig god følelse:) Har gått å kjennt litt etter nå i noen uker, men har liksom ikke kjent noe, de siste dagene har jeg trodd jeg kjente toppen på den, men i dag er jeg 100% sikker:) Gled deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 10 og min livmor er helt oppe i magen. Trusestrikken som har vært så stram, er ikke så stram lenger. Men buksene.....de har jeg gitt opp. Hos meg skjedde det hele over en helg. Venter nr.2 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er 8+3, og de siste fire ukene har jeg gått ned to kilo i vekt, men buksene strammer over magen. Kjenner livmora nedi der, litt over skambeinet, og den har kommet lenger opp i løpet av siste uka. Vokser fortere denne gangen enn sist, men det er vel vanlig ved andre gangs graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner min!

Og var hos legen i går, og hun kjente den også. Har faktisk kunne høre hjertelyden hjemme, pga at livmoren har tittet frem :D

 

Er 9 uker (ifølge ul ;0))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke jeg kjenner livmora jeg! Er 11+3 i dag.

Hvor hardt klemmer dere? Vet ikke helt hvor jeg skal klemme heller jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen på mandag, da var jeg 8+6 og legen kunne kjenne den over bekkenet.

Jeg trodde selv jeg var 6+4 da, men hadde legen kunne kjent den da tror dere? Dette er mitt 2 svangerskap da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kjenner dere livmora? Jeg er 13 uker, og jeg forstår ikke hva det er dere kjenner. Visst er jeg hard over skambeinet når jeg står.. men denne hardheten ender ikke før jeg er ved navlen, så da kan det ikke være livmora jeg kjenner, for den skal jo knapt kjennes før uke 13 over skambeient?? Jeg har født 2 stk før..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger, passer på å ha tisset nylig, og så presser jeg forsiktig på magen helt nederst mor skambeinet. Der er det en bitteliten "topp" som kommer opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner det som en topp av en håndball når jeg stryker meg over nedre del av magen:) Kjennes nesten ut som eksremt sterke magemuskler, iallefall når den er hard som nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...