Gå til innhold

trine og siljemors skravlelink:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så spennende da. jeg hadde tenkt og bli ambulansepersonell, men kunne ikke pga ryggen, masse tunge løft og sånn.

min jobb virker jo kjempe kjedelig i forhold til din da hehe, men jeg trives nå godt der så det er nå det viktigste:)

hobbyer og sånn da???

(er bare nyskjerrig jeg hehe)

Aha.. Ja, det er ganske spennende det ja ;) Ganske heftig til tider på sykehuset også. Alle trives vi med forskjellige jobber... Og godt er det..

Hobbyer.. Neee.. Driver en del med hest, har planer om og delta i distanseritt 30.september. Ellers kjører jeg en del ambulanse for Røde Kors ;)

hest ja. det liker jeg og men ikke helsa mi:(

er så allergisk mot hest.

sist jeg var i stallen med en venninne så var vi ute å rei. jeg tett i nesa og hesten tar avgårde og jeg fyker av. ikke helt bra det der fant jeg ut

hehe.

men ellers så synger jeg mye, så det blri forhåpentligvis en musikalsk liten tapp vi får hehe.

jeg bare elsker musikk.

driver litt med scrapbooking, maling av bilder og figurer, osv

men ser klokka går fra meg her,. må komme meg i seng så jeg kommer meg opp i morgen til jobb .

du får ha en fortsatt fin natt så prates vi sikkert mer.

Annonse

Hehe.. Allergi mot hest er ikke moro.. Forferdelig trist om jeg skulle bli det.. Haff :( Ikke bra og gå på tryne av hesten.. Det har ikke skjedd meg enda, men jeg hoppet over naturlig hinder her om dagen, og da var det såvidt jeg satt på..

Har akkurat fått kastet på meg ridebuksa og gensern, nå sitter jeg bare og venter på at Bia har levert Max i barnehagen. Så skal vi ut på en tur i det kallfine været. Kunne ikke bedt om bedre vær i dag.

Synge ja?? Det er jaggumeg ikke jeg god til.. Kommer til og skremme livet av ungene den dagen jeg må synge for de.. Kusina mi derimot er knallgod til å synge. Så jeg har gitt hu beskjed om å lage en cd med barnesanger jeg kan sette på.. Hehhehe

ååååh jeg og vil ut og ri, men nei da. skal jeg ha en gøyal helg så må jeg holde meg langt unna de ja.......:(

men nå skal jeg på jobb så vi får prates senere.

håper du fikk en fin tur med hesten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...