Gå til innhold

Oktober: 1års dagen! :o)

Lilla`83 *snuppa & snuppen*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe sånt tenker vi også å gjøre!

Skal kjøpe litt ballonger og tyll, og bake en kake til henne som bare hun får spise av (en miniatyr-kake).

Ellers tror jeg ikke vi gjør så mye mer ut av det. Hun skjønner ikke så mye nå alikavel!

TENKTE DE SKULLE FÅ EN MUFFINS HVER ELLER NOE JEG DA.. OG SNUPPA MED ETT LYS PÅ SIN.... :o)

(fankens caps lock)

steke vafler (grove kanksje,litt mer mat).....

må jo han en duk og ballonger...

hlrer til det.. hehe.. :oD

Vi kommer ikke til å feire på selve dagen. Innen da har jeg begynt å jobbe igjen og kommer mest sannsynlig til å jobbe kveld den dagen =(

Vi tar det heller igjen påfølgende helg, med familiebesøk. Lillefjert skal få egen bløtkake- har en bitte liten kakering, hvor han virkelig skal få spise og kose seg og grise rundt =D

For han er det jo en helt vanlig dag, det er for oss voksne det er litt mer spesielt.

Snuppa mi har bursdag på en søndag å det passer i grunn veldig bra :)

Her blir det nok både familie og venner \m barn på samme dag.

Er bare pappaens familie som kommer, å så tenkte jeg å invitere 4-5 venninner. Et par av de har barn.

Hun skjønner ikke så mye nå så blir lettvint. Skal heller ha en litt større bursdag neste år.

Tenkte å kanskje ha hjemmelaget pizza og en kake. Er bare babyer som kommer av barn så blir nok bare vi voksne som spiser av kaka. Å tenkte vesla skulle få smake å da.

Blir nok ballonger bare for å gjøre det litt koselig :)

Her skal vi ha to bursdager. En med familie og venner, og en med BIM-gjengen! Vi er 7 damer med barn som har møttes ofte i snart 1 1/2 år nå, og vi skal ha en felles bursdagsfeiring av våre små. Gleder oss veldig, for nå er det ikke så ofte vi treffes siden vi har begynt på jobb igjen.

Vi skal også ha med pappaene, og har fordelt litt hvem har med hva. Kan jo ikke ha 7 kaker!! Eller... Skal ikke. Og alle tar med en gave hver, så trekker vi hvem som får hvilken gave. Da får alle en ordentlig ting, istedetfor at alle får mange små ting. Og det blir lettere for mor å handle!

Annonse

Trur me kjem til å ha eit familiebesøk. er ganske stor familie,og ein del barn. så eg tenker dette blir eit både barne og familiebesøk. Har kjøpt duk og plastbeger med sjørøvere, kjempe fint. skal få kake og sllikt. trur det er veldig stor for oss foreldre at barna blir 1 år. eg gleder meg og tenkjer mykje på det

Vi har tre uker igjen og jeg har ikke bestemt meg for gjester og sånt, men har likevel begynt å tenke litt.

Jeg tror hun skal få bløtkake med banan og sjokolade som hun får grise skikkelig med. Kanskje gelè?

Ballonger og såpebobler er gøy å leke med. Dersom det kommer flere babyer kan de kanskje få prøve fingermaling for første gang. Det blir et fint minne, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...