Gå til innhold

jeg er på frierføttene og trenger litt hjelp....

Anbefalte innlegg

jeg har planer om og fri til sambo 14. februar neste år... og trenger noen tips til måter jeg kan gjøre dette på.... jeg kommer til og kjøpe ringer og sånn til oss... men hvordan skal jeg fri?

tusen takk for svar :-)

Fortsetter under...

Helt utenom tema, men babyface var faktisk russenavnet mitt :D Hehe

Tja, hva med en god middag hjemme, med litt roser, stearinlys mass kos osv. ;) Bord dekket med en hvit duk, roseblader og litt lys. God mat og vin (hvis du ikke er gravid når dette skal skje da.. :))

Ellers er det umulig..

Er han glad i friluftsliv, ta han med på skitur, smør skikkelig og fri til han ute i friluft :D

(dårlige forslag, men jaja.. verdt tipsene.. )

alle tips er gode tips :-) jeg spør her inne jeg... jeg prøver og bli gravid oxo :-) samtidig som jeg prøver og finne ut av dette :-) håper det er i orden for dere her inne :-)

stoor klem

Jeg har også spurt om tips og fikk et veldig morsomt et fra ElliKaramelli. Men da må du ha en hund eller katt da.. Eller kanskje et barn? Har du det?

Lag ei t-skjorte med "Vil du gifte deg med mamman min?" på. Jeg synes den ideen var tøff ; )

Jeg vurdere det faktisk selv. Har en søt valp.

Hvorfor skal DU fri? Jeg vurderer å fri fordi det ikke kommer til å skje med det første om jeg venter på at han skal gjøre det..

Lykke til : )

Annonse

Hei babyface...

Så spennede da, det skal bli kjekt å komme inn her 14 februar og høre hvordan det gikk.... eller mest av alt håper jeg vi kan diskutere det på 2. trimester, når den tid kommer..

Jeg fridde til min mann 14 februar 2004, jeg gråter veldig lett og trodde ikke jeg klarte å holde noe tale for han.... så på morningen gikk jeg ned i stuen, blåste opp masse røde ballonger med hvite hjerter på, og kom opp i sengen igjen og vekket han med masse ballonger og en pakke.... det var jo valentine og han forventet vel å få en pakke... pakken var et innrammet dikt jeg hadde skrevet... jeg hadde skrevet litt om vårt liv sammen, om vår lille datter som da var 1 år, og fremtiden, de to siste setningene i diktet var : nå gjenstår det bare et spørsmål til deg, vil du gå til alters sammen med meg.... og da gråt han og svarte : "selvfølgelig"... jeg hadde levert inn gull til omsmelting for å lage våre ringer av, så vi dro til byen da vi sto opp og tok mål av fingeren hans og det hele... hadde en skikkelig kose dag...

Det fungerte i allefall for meg, og jeg har bare fått positive tilbake meldinger på at jeg fridde, mannen min ble nok litt flau over at jeg kom han i forkjøpet... men men det får han for å være litt treig...

Vi giftet oss 5 februar 2005...

Jeg ønsker deg lykke til, uansett hvordan du velger å fri....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...