Rolin Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 De siste 3 ukene har vært verdens lengste for meg. Og enda vet jeg ikke med sikkerhet hvordan det går. Mest sannsynlig går det jo ikke, men. Fikk blødning på dag 13. Verdens værste smerter som begynte dagen før i korsryggen. Om morgenen var mensen der, men det var svart blod og det blødde ikke all verden. Men det kom det nok til å gjøre dagen etter. Siden det blødde så lite tok jeg hjemmetest, men den var jo negativ. men senere på dagen sluttet det å blø. Som regel er jo denne mensen en utrenknings mens som varer lenger enn vanlig og for meg er vanlig 4-5 dager... Det var selvfølgelig helg og jeg turde ikke slutte med progesteronstøtten. Mandag snakket jeg med klinikken som ba meg komme inn å ta en blodprøve. Den blodprøven tok jeg på onsdag. I dag hørte jeg ikke noe, og regner med at de ringer meg i morgen tidlig.... Skjønner også at det er lett for å gå galt når hcg nivået kommer tregt igang. Men man klamrer seg til håpet. Satte inn to egg....kanskje er det ett som har overlevd og klamret seg fast der inne..... Dagene er en eviglang venetid som er helt uholdbar. For en pine, når man ønsker så iderlig!
Tinkelvink Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Forstår godt at ventetiden drar ut... Ville bare ønske deg lykke til i morgen :-) På mine to tidligere forsøk så har jeg iallefall ikke vært noe tvil om at det er mensen som har kommet, og som du skriver er det da vanligvis ekstra kraftig og mye blod. Klem
eifos-på tjukka- Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Rolin, jeg vil og ønske deg masse lykke til... håper at du bare har en litt treg spire, som straks skal vokse i rekordfart;-)
Snooopi Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Jeg krysser fingrene for at du er gravid! Ventetiden er som du sier helt uholdbar... Sist ventet jeg til dag 20 eller noe, etter innstting, før vi visste... Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå