Gå til innhold

Nok ett elspm....men æ pleie itj å spør æ da:) hehe..ang kontrollstreken!

Anbefalte innlegg

Tok en el test i sted...har sikkert ikke el før dag 35 el noe men greit å sjekke i tilfelle....uansett..over te spm...

Kontrollstreken e jo kjempesvak?.ska den vær d da?? Teststreken e bare mild skygge.så betyr ingenting..men kontrollstreken pleie jo å vær så sterk...Kan d vær nå gæli med dem nye testan æ har kjøpt da? (kjøpt 21 stk) hum..for no ska itj d så my te før teststreken blir sterkar enn den andre altså...

Skit opplegg..stole itj på billigtestan..men prøve no lell...dumme mæ....jaja...kan vel for d sjøl tenke æ.....

Fortsetter under...

hehe..nei? Æ har no skrevve trøndersk i begge så vidt æ kan sjÅ;) men skriv ofte bokmål når æ skriv lengre tråda...litt sånn stil greier høyskolen som heng i..hehe

Annonse

Nei koss da?...veldig enkelt forklart da: Tiss i ett glass...putt stripsen i....3-5 sek...la den ligg ca 4-5 min...så se om d e to sterke streka..syns den e grei egentlig...

hehe..ok:) har itj æ tenkt over gitt....trur æ har skrevvi litt dialekt ihvertfall..hihi....men e trønder ja:P men blir lett åskrive bokmål..for da vet jeg at alle fortstår meg;) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...