Gå til innhold

Når kontaktet dere jordmor?


Stirra ner 32+5

Anbefalte innlegg

Jeg er i min 9 uke nå, og skal til legen neste uke. Men så kom jeg på: jeg må vel kanskje ringe jordmor?

Når ringte dere, og når fikk dere første time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det kommer litt an på.

Jeg er mellom 5-7 uker på vei og bestilte time hos jordmor i går. Hadde ønske om en bestemt jordmor som jeg hadde fått anbefalt. Da jeg ringte sa de at det var bra jeg var tidlig ute fordi hun var veldig populær, så det var vanskelig å få time hos henne dersom man ventet lenge med å bestille...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer litt an på.

Jeg er mellom 5-7 uker på vei og bestilte time hos jordmor i går. Hadde ønske om en bestemt jordmor som jeg hadde fått anbefalt. Da jeg ringte sa de at det var bra jeg var tidlig ute fordi hun var veldig populær, så det var vanskelig å få time hos henne dersom man ventet lenge med å bestille...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Får ringe i morgen da, kanskje. Tror ikke det er så mange å velge mellom her jeg bor. Men det er jo like greit å gjøre en avtale nå.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man bestille jordmor?

Trodde det gikk av seg selv, jeg.

Har bare bestilt time hos gyn, jeg.

Men så er jeg ikke så langt enda, da. hihi , i 5 uke.

 

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bestilte time til legen og så ordnet hun alt annet for meg helt automatisk. tror jeg fikk brev i posten om time til jordmor. jeg har kjønt det slik at en skal bruke den jordmora på helsestasjonen som er nermest der du bor. men det kan jo henne det er forskjeld på hvor en bor.

jeg bor på sørlandet ivertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...