Gå til innhold

Hva blir navna på desember barna da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir det gutt, har vi tenkt på nathaniel, og blir det jente, så...

...sier vi det ikke høyt, ikke ennå.. har lovet sambo å ikke si det, så det må evnt vente til desember...

hva er dine valg, da, lillemor??

Skrevet

vår lille gutt skal hete Leon:) hva er det din lille skal hete da?

Skrevet

Åååå.. Synes Leon er så fint.. skulle ønske gutten vår kunne hete det, men samboeren min liker det ikke.. Snufs..:( Han vil helst at han skal hete det samme som han.. (Aldri i livet:) Ellers så tenker vi på Andreas (da blir det en liten Andi:), Emil, Emilio, Jonas, Lukas og Matheo.. Synes det er så vanskelig.. Tror vi ser det an når han er født, hvilken type han er..

Skrevet

Vi vet ikke enda! Har alltid drømt om Celina hvis jeg fikk jente. Nå som jeg kanskje faktisk venter jente er det jo så mange fine navn!! :-) Som Emilie, Pernille, Carmen, Hanna..... Men jeg TROR det går mot Celina. Skulle det vise seg å bli gutt tror jeg det kan bli Jonas.... Først ønsket vi Marcus, men det ble plutselig HELT feil for meg.. :-)

Men det kan jo hende at det ikke blir noe av dette....

Skrevet

Hun skal hete sigrid:))

Skrevet

Hadde jeg fått bestemme helt og alene, ble det Emil... Samboeren er ikke helt enig, men... føler han er litt på gli og :)

Skrevet

Gutt: petter

Jente: Live Malene eller Dina.

Skrevet

Hvis jordmor så feil på UL blir det en Leon her også (i bare rosa klær..), hvis ikke snakker vel nicket mitt for seg selv:)

Skrevet

Mitt knøtt skal hente Theo :)

Skulle jeg hatt jente hadde det blitt Luna el Ana Lucia :)

Skrevet

Kommer ikke på noen vi virkelig liker men har en liten liste da:)

Gutt: Tobias, Noah, Casper,

Jente: Emma, Sofie, Mathilde, Lea, Linnea, Emma Sofie

Skrevet

Vår prins skal hete Sebastian=)

Om det hadde blitt en jente skulle det blitt Madelene.

Skrevet

Tror det blir ei Thea. Hvis jordmor så feil blir det kanskje Jonas.

Men man må jo vente å se, kanskje navnet ikke passer i det hele tatt når ho/han kommer ut. Kaller ho for lillemor inni magen. kanskje litt dumt hvis det er en gutt.........

Skrevet

Vi synes det er litt vanskelig å bestemme navn på forhånd. Greit å se an ungen om den passer til navnet også, men har plukket ut 3 av hvert kjønn. Isak, Sander eller Simen... Christel, Siren eller Tanja

Skrevet

Hei:) Jenta vår skal hete Nanna.Hadde d blitt gutt ville det blitt Birk...

Skrevet

her var det mange fine navn :)

har tenkt på emil eller benjamin om det blir gutt, blir det jente er andrea eller andrine fine navn :)

Skrevet

Tassen vår skal hete Birk;-)

Skrevet

jenta vår skal hete Maja mest sansynlig.... :) hvis pappa blir enig... driver og jobber med og overtale han....

Skrevet

Lillefrøken skal mest sannsynlig hete Ingrid Alvine eller Ingrid Amanda.. er ikke helt sikre. Og kommer det en med utovertut blir det Sebastian eller Leon Sebastian =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...