motorrypa Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 har røkt i 12 år sjøl å synes ikke det finnes en eneste GOD unnskyldning for å ikke slutte å røyke når du er gravid. at du ikke klarer er bare forbanna tull. den fysiske avhengigheten forsvinner etter noen dager. å omså du ligger til sengs i tre dager å sover til det gir seg så bør du gjøre det. verdens dårligste argument er at moren min røkte å jeg er frisk faktum er at ungene som blir satt til verden etter et røykfylt svangerskap har lavere fødselsvekt generelt dårligere vilkår for en frisk oppvekst å ikke minst krybbedød faren øker betraktelig. er røyken virkelig så viktig for dere at dere vil utsette barna deres for en mulig krybbedød. jeg vet bare med meg selv at hvis ungen min hadde dødd på den måten å jeg viste at jeg kanskje kunne ha forhindret så hadde jeg neppe klart å leve med meg sjøl. jeg har sluttet to ganger . har nå vært røykfri i en måned. så er det egoismen som driver dere og sørger for at dere til stadighet klarer å finne en unnskyldning overfor dere selv så dere skal slippe å ta tak i ting å slutte å røyke.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Personen foreller det den har opplevd og føler !!! Kansjen noen andre har lyst til å lytte til tankene om det å påstå å være avhengig , egoist eller en taper over sin egen vilje . Som oftest alle 3 .
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg er så enig med innlegget ditt "motorrypa"!!! Det er uten tvil ren egoisme og mangel på empati og forståelse... lite kunnskaper (Ja kanskje rett og slett tomme hjerner!) som gjør at man røyker mens man er gravid og /eller ammer. Jeg har ingen respekt for røyking i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå