Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jeg holder på å klikke galen! Er som om mensen er på vei - som om det er rett før, som om den er megaforsinket (ca.8 mnd). og ALLLE hormonene kommer på en gang! Er det flere som har det sånn? Ikke hele tiden, men akkurat nå er jeg så sinna at jeg vet ikke hvor jeg skal gjømme meg. Uff... hater dette! Kan raserianfall starte en fødsel? :-(
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Da burde jeg ha født for lenge siden... Ikke rart man blir litt lett å irritere når lista med plagene bare blir lengre og lenge og man har vært gravid sååå lenge og fortsatt er det leeeeeeenge til termin... Tok meg selv i å skrike forbannelser til et dørhåndtak som datt av i stad..godt det ikke var noen fler hjemme...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Åååå takk Sweet Amber! Jeg har stengt meg inne på et rom med pc og beordret mannen til å rydde.... (fordi vi har så mye skrot her i huset at vi ikke engang har plass til barnevognen!) Føles som om babyen er på vei ut. Redd det snart ville rykkes ut for husbråk her hvis ikke jeg trakk meg vekk for meg selv. Det er som om det klør i hele kroppen uten at jeg klarer å klø... Bare en feeling. Gllllllllllleeeeder meg til babyen kommer ut - om noen uker! Lykke til til deg og tusen takk for medfølelsen:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå