Gå til innhold

jobbfesten ble vist hjemme hos meg... ops...


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Snill som jeg er så har jeg tatt på meg i siste liten å holde jobbfesten på fredag hjemme hos meg. Der vi skulle være måtte avlyses pga sykdom i familien hos hun som skulle ha den. og snill som jeg er så reddet jeg alle utav krisen.

Så nå må jeg jo rydde da.. grøss... For å ikke snakke om å rydde bort alle gravidvitaminer, forstoppelsesmedisiner, gravid bøker, gravid blader og alt annet som vil avsløse for mye at jeg skal ha barn;) De vil nok legge merke til at jeg ikke drikker, men da får de bare finne utav det;) Har fortalt alle at jeg ikke skal drikke da jeg skal på jobb tidlig på lørdagen, men må nesten være noe muffins for å ikke kunne ta seg en øl i eget hjem;) Hadde jo tenkt å kjøre til festen å da var jo misstanken nesten borte...;) men kan jo ikke kjøre hjem til meg selv... Denne jenta blir nok avslørt i morgen ja;)

 

Å så må jeg vaske badet.. fysj... det liker jeg ikke i det hele tatt...

 

Var ikke noe spm i dette innlegger, måtte bare dele mine grøss om rydding med andre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke kjøpe noe muncholm og ha i kjøleskapet eller gjemme på soverommet og komme med det i et ølglass da. Synes ikke det virker så vanskelig jeg....

 

Mulighetene er faktisk større i ditt eget hjem! Noen påstår de kan se forskjell på skummet så pass på at du ikke får skum i glasset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke så mye om noen får misstanker heller har jeg funnet ut, er jo bare en uke igjenn til de magiske 12 er over, så gidder rett og slett ikke å bruke energi på å ikke bli "avslørt";)

 

DEt får bære eller briste;) spennede å se om noen sjønner lunta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spenende for deg i kveld,og som du sier du er jo snart i uke 12.

Få høre om noen skjønte det da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg prøvde å bli gravid var jeg forsiktig med alkoholen etter EL. En fest hjemme hos meg "snek" jeg meg til å fylle på munkholm i ølglasset mitt ute på kjøkkenet. Ingen som merket noe, men det var spennende! :) Men skjønner at du ikke gidder å bry deg så veldig når det er kort igjen til du er 12 uker på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...