forvirret... Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Føler jeg er helt oppblåst i magen jeg.. kan se en bul. har 1 unge fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chilli Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Hei jeg er i uke 8 og har hatt mage i flere uker klarer faktisk ikke å skjule den ordentlig lenger den ene etter den andere kommer bort å spør om det er noe på gang... Jeg har også en unge fra før. Føler meg litt oppblåst ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forvirret... Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. september 2006 ok, så da er det ikke jeg som er unormal. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanna:-D Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 Hehe.... Detta virka kjent... Jeg begynte allerede å få mage før jeg visste at jeg var gravid. Dro opp genser foran kæll'n min nedi verkstedet og sa se på meg a, jeg har begynt å legge på meg jeg jo. Trodde det da var pga at jeg hadde slutta på pilla, men den gang ei, der var det ett lite nurk. Å det var første graviditeten min... Når jeg var like før 7 uker hadde jeg såppas mage spes på kvelden etter at jeg hadde spist, at jeg ikke hadde greid å sjule det. så jeg tror nok ikke at du ske uroe deg for at du er alene om det... Lykke til videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 er i uke 7 i morgen og er veldig oppblåst..helt rart.Men har litt mage fra før så må vel bare finne frem litt store klær enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg er også utrolig oppblåst. Har også litt mage fra før, men nå klarer jeg ikke holde den inne lengre... Vet ikke sikkert hvor langt jeg er på vei, men minimum et sted mellom 5-7 uker. Klarer ikke få igjen knappen i buksen lengre ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 7. september 2006 #7 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg er 10+2, å jeg fikk mage i uke 6. Mammabuksene er i bruk ja:-) Skal og ha nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. september 2006 #8 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg er 8+3 og har de siste ukene har jeg sett ut som om jeg er 5 mnd på vei om kveldene. Men magen er mindre om dagen og jeg har ikke noe problem med å få buksene igjen, men hvor lenge er det ingen som vet! Sist passet buksene til uke 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 7. september 2006 #9 Del Skrevet 7. september 2006 Om testen viser positivt (kan ikke skjønne noe annet), ser jeg nå hvorfor jeg ikke klarer å stramme magen som tidligere. Dette er i så tilfelle mitt tredje svangerskap, så det er kanskje sånn etter flere graviditeter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingapia Skrevet 8. september 2006 #10 Del Skrevet 8. september 2006 he he!! stod på et bad i Stavanger lenge før e vist at e va gravid, kikka ned på magen å tenkt; hadd e no enda vært gravid hadd da vørr en grund t denne elendigheta... Ka vist vel e!! he he! E i mi ellevete uk å da vistes nesten fra dag en.... litt redd før å bi veldi stor då e e ei lita jent t vanlig.... huff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå