Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Liker denne vogna godt, i hvertfall utifra det jeg har sett og lest på nettet. Er det noen som har erfaringer med denne, evt. vet hvordan den er på vinterføre? Og har dere City Bag som tilbehør? Noen som vet ca pris på denne? (ikl City Bag)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jezzzz, jeg hører til på 3. tri og kjøpte min i dag. Få har brukt så lang tid på å bestemme seg for vogn som jeg tenker jeg, men i dag kom den i hus, en rosa liten lekker sak. Passer kanskje best for oss som liker å trille på asfalt og i handlesentre - og som innrømmer det;-) Betalte i underkant av 7000 for vogn, alltroundpose og bag. Emmaljunga har faste priser og det er sjelden rabatt i Norge som jeg har forstått det, men det går jo an å prute en del da;-) Lykke til med valget, det er en stabil og lettkjørt og sikker vogn!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Hei, har også vurdert City Jet. Hvor er det du fikk kjøpt den? Vet at det er ikke alle butikker som fører den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå