Gå til innhold

OTH...spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte bare på om hva som blir brukt nedi bagen til vinterbarn.??.er så usikker på hva det egentlig er plass til..

også evt hvilke poser (merke) som er bra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ditt barn er nyfødt på vinteren er det jo god plass til det du måtte ønske. Får plass til både voksi, skinn eller dunpose. Er barnet ditt 5-6 mnd, er det verre. Jeg har nå en 4,5 mnd gammel sønn og det er god plass i bredden, men ikke i lengden. Dvs at jeg får plass til skinn og dyne, men "tottelottene" ligger nesten utenfor på enden... Vet at det finnes "mini"vinterposer som bare er 70 - 80 cm i lengden. den ville passet perfekt i bagen, hvis du har en nyfødt.

Skrevet

Snuppa er født i februar, og da hadde vi lammeskinn i bunn og buggy mummy (som "hører" til vogna) i stedet for voksipose. Den er super, med hull til selene, når sportsvogna tas i bruk.

Vi byttet til sportsvogn når hun var 5 mnd...

Skrevet

Jeg har kjøpt lammeskinnspose til å ha nedi min OTH. Får barn i november og dermed er det god plass til dette. Husker ikke merket, men kjøpte den på Fru Lyng. Det kan ihvertfall deles og brukes separat. Har i tillegg kjøpt OTH-skinnfelle - som kan brukes til alt egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...