Gå til innhold

November: litt ute fra tema, men til dere som ikke har barn fra før..


Gjest

Anbefalte innlegg

gleder dere til jul? jeg føler meg som en liten unge, å sitter med julestemning til langt ute i tærne!!

det jeg gleder emg mest til jul for, er at til jul så er babyen ute av magen, å jeg skal for første gang feire jul med min egen lille familie! blir helt dårlig! pga jula, så føler jeg tida går ekstra sakte nå...

 

flere som gleder seg til jul med baby? selv om dere kansje har barn fra før? det bare BOBLER i meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, der satte du ord på det jeg og går og føler på. Er ikke i julesteming enda, men fytti rakkeren som jeg gleder meg til å feire jul hjemme hos mor og far med min egen lille familie! Har aldri gleda meg sånn til jul før..!

 

Og bare det at det kommer små barn i familien igjen, det er 21 år siden sist .( lillebroren min) Tror det kommer til å være helt spesielt...

 

Himmel vi er heldige som får oppleve å få barn!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi gleder oss til jul :-)

Noe av det første vi tenkte på da vi oppdaget at vi skulle bli 3 var at vi blir 3 til jul, siden vi i år skal være hos mine svigerforeldre så vi vårt snitt til å si det på en litt morsom måte, hehehe

Vi rett og slett brakte tema julen på banen allerede i april til min svigermors store frustrasjon, hun hadde da ikke planlagt så lang frem.....så spurte vi dem om det var greit at vi tok med oss en person til :-) De såg ut som et stort spørsmålstegn i ca 10 sekunder før de utbrøt, "er det sant?"

Det blir nok en fin jul for dem også, sammen med sitt første barnebarn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa!

Ikke nok med at vi får en baby til jul, men vi flytter også inn i hus! Jeg driver å tenker på juletrepynting, baking og at mamma kommer på besøk(jeg bor utenlands), og hvor koselig det skal bli med en egen familie i eget hjem!

 

PS. Jeg har ønsket meg Jul i skomakergata på video i førjulsgave så jeg kan se på det mens jeg ammer... :) Synge kjenningsmelodien og Jon Blund-sangen hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg gleder meg også kjempemye til jul!!! Sitter å tenker på å kanskje lage kalender til oss alle tre i år:) (mannen min må ordne gavene til meg, da..).

Skal bli så koselig å ta med lillegutten på alle familie- og venneselskapene som er i julen.

Og, ikke minst første julen på 4 år nå som jeg ikke skal ha eksamen i starten av januar, så det blir ekstra godt!

 

Kos dere med juletankene og forbredelsene etter hvert alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja!! For en gangs skyld paa noen aar, gleder jeg meg masse til jula!

 

Skal feire litt hos mine foreldre og litt hos svigers, og saa haaper jeg besteforeldrene mine tar seg turen til oss og ikke til onkel og tante i Bergen!

 

Sitter og planlegger julepresanger naa, saa jeg slipper masse stress rundt den tid :)

 

Gleder meg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er jeg forresten kommet meg ganske i orden med hensyn til jula! vil også være fedig med det meste når babyen kommer, så er nesten ferdig med julegavene, har laget nesten alle selv iår, begynte rundt påska!:)

å ble mye roligere når vogna, bilstolen å stellekommoden nå er i hus, å rommet til babyen er så å si ferdig, å bare mangler noen lister. så blodtrykket har senket seg betraktelig.. :)

så da er alt klart til jul, å til babyen! hurra!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese at det er så mange som gleder seg til jul, jeg tenker også kjempe mye på julen, og gleder meg så utrolig til at vi skal være tre. Det blir jo bare så koselig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

gleder meg enormt til jul.ettersom veslegutten er komt da.eneste en ting jeg ikke gleder meg til og som jeg syns er tyrist.er att de er første jula jeg ikke får feiret med min familie.såklart får jeg feiret me min gullgutt og samboeren.men blir ikke helt de samme og feire hoss svigers så hjemme hoss mamma og di.

og spesielt ikke når vesle gullet mitt er komt da.menmen.overlever vel de og,bare litt trist og ikke få være me mamsen,og søskena + tantebarna =(

menmen.overlever vel de også tenker jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...