Gå til innhold

April: Nå er det test av dresser på tv2! Kapphal vant!!

Anbefalte innlegg

Alle er like gode når det gjelder å holde vannet ute. Troll får dårlig karakter mtp varmeisolering!

Kapphal vant!!!!! Koster 499;

Reima kommer også helt opp, men kapphal var altså bedre!!

Noen som har innvenninger?? Noe de ikke har tatt hensyn til??

Fortsetter under...

Husker ikke at de testet leketøy sin. Troll kom på 4. H&M sin på 3. og reima (tror ikke det var reimatec) på 2. Kapphal på 1. Var eneste som fikk full score på alle variablene i testen...

Annonse

Nå skal jeg komme med en liten kommentar ;o)

Troll og Reima, de ledende produsentene av parkdresser er så klart best. De sa på testen at Troll hadde dårlig varmeisolering. Men spør noen som har brukt troll, de kan si det motsatte.

Når det kommer til de andre dressene, bla Kapphal sin, er de i bevernylon, som ikke er så godt for små barn å bevege seg rundt i. De passer litt bedre til de større barna.

Mange har klagd til tv2 og foreldre og barn, fordi de har testet vannavisning, ikke vanntetthet. For barn bruker jo ikke dressene bare når det regner litt?

Mulig dere får gode erfaringer av å bruke Kapphal, det er jo en grunn til at den ble best i test.

Men vi går for Troll i år. For det første, så har den utagbart for, noe som gjør at vi slipper å kjøpe 2 dresser. (noe man må med Reima, der foret ikke kan tas ut)

For det andre, så har jeg valgt å høre på andres anbefalinger fremfor tester av ulike slag. Det er alltid foreldre som kan fortelle best om dressene!

Håper jeg ikke virket frekk eller noe, måtte bare få det ut:o)

Troll passer kanskje til mindre barn, men jeg har prøvd den til sønnen min når han var 4-5, og aldri mer!!! Han hatet å han den på seg,, nettopp pga av dette ullforet.Det som noen kanskje glemmer, er hva vi har på barna ellers på kroppen. Har man gode klær under, vil man holde seg varm uten troll og reima(som alle skryter uhemmet av)... Har opplevd at dresser fra kr 300 og oppover er like bra!! Alle barn er ulike, så jeg tror det er stor forskjell på hva som passer på hvert enkelt barn..

Den første dressen sønnen min fikk ga jeg 399 for på cubus for 7 år siden, og den har gått i arv til iallefall 2 stk, og fungert like fint til dem...så det er ikke alltid det dyreste som er det beste....syntes jeg da:-)

Lykke til i parkdress jungelen(vi har arvet en nesten ny reimadress, så håper den holder, for jaggu meg er det dyrt med alt det de små trenger til vinteren)

God helg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...