Heffalump mamma Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jeg tror jeg klarer å kjenne hvordan babyen ligger. Jeg klarer ikke kjenne hodet, men jeg kjenner hvor rumpa og føttene er. Veldig spennende syns jeg:-)
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Oi så spennende da:) Gleder meg til å kjenne det. Du er ca 1 måned lengre på vei enn meg. Når begynte du å kjenne det da?
Edelweis Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 d gjør jeg også.. rompa på den ene siden av magen å føttene på den andre! hvis jeg legger meg på siden hvor føttene er, så setter hun ut føttene å rompa står ut på den andre siden=) hehe.. litt ubehageli, men moro likevell!
Heffalump mamma Skrevet 7. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg var på ul i uke 29, og fikk da se hvordan hun lå. Har etter den tid kjent etter og blitt mer og mer sikker på at jeg kjenner rett. Var hos jm i uke 32 og hun fortalte meg at hun enda lå med hode ned, å etter det har det blitt ganske tydelig å kjenne hvordan hun ligger. Rumpa til venstre side, og beina varierer litt rundt om helt oppe under brystene. Kraftige gode spark i ribbeina. Kjempe behagelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå