PlinkiPlonk Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Ja var der idag da...og hva gjorde vi der da? Tja... Først så fylte vi ut helsekortet mitt, å pappa var jo med, selvfølgelig:-) Så pratet hun litt om kosthold, mosjon, alkohol og rusmidler. Hun spurte og om mitt forrige svangerskap og fødsel, å det gikk jo gerit... Ellers så analyserte hun urinprøven, å den var grei. MEN,(et stort men), hun ville ikke kjenne på magen eller lete etter fosterlyden da det var for tidlig!! Visst ikke jeg husker veldig feil, så fant de den, og kunne kjenne livmora da jeg var 8 uker på vei med Aurora. Så neste kontroll hos henne er 12 desember, altså når man er 24 uker. Imellomtiden skal jeg en gang til lege og i UL i uke 18. Det blir vel i begynnelsen av november. Så det blir vårt første møte med babysen i magen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Det er veldig få leger og jordmødre som leter etter hjertelyd før ul i uke 18. Dette for å ikke skremme mor om man ikke finne hjertelyden. Hjertelyd er faktisk ganske vanskelig å finne. Min lege kjente heller ikke på magen min. Så det blir lang ventetid til første møte med spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå