Gå til innhold

Mammaklær i Rogaland


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var på vila i går og der hadde dei kjempe masse fine mammabukser og topper og ikke var det så dyrt heller buksene kostet fra199 og oppover .

dette var i haugesund da men de har sikkert vila i stavanger og andre plasser i norge også.

bestillte ei bukse hoss lareudette og fikk nettop beskjed at nden ble sendt i slutten av november , hm ganske irriterende for eg trenger den lenge før det er i min 14 uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stavanger har de åpnet en ny butikk ved breiavanet. mammalita eller noe slik, der skal de vist selge mamma klær, og så har de jo på polaren og pryde ( er ikke sikker om det er det den hetter.....

 

og så har du jo hm, vet ikke om lindex fremdeles har.....kapahl har i allefall hatt før

 

vet at det er en butikk til, mne akuratt nå står det stille i hodet, men ligger i samme gate som brødrene pederesen men bare lenger nede...

har baby tøy i 1 og mamma klæ i 2 etasje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vila ligger på Oasen, der er det en butikk til som selger mammaklær, tror den heter Claire eller noe. Ligger ved siden av Lene V om jeg ikke tar feil. Og så selger de jo mammaklær på HM på Oasen også da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kvadrat har de mammaklær på hm og lindex og sikkert noen flere... men på Randaberg har de på Exit (mama licious merket)

 

De har også mama licious på vila/exit (på oasen) og på kolon på åkra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nylig i avisa at de skal åpne en ny butikk med mammaklær og barneklær på Bryne, i Langgata. Det var en god nyhet for meg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...