snart mamma:-) Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 hei.. er du her ine??? tror du ikke jeg testet positivt å du a... herregud så gla jeg er, ligger likt vi da nesten eller??? klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litjpia77 Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Ja, jeg er her! :-) Så utrolig gøy at du også testet positivt!!! Jeg var veldig positiv til at det ville gå bra med deg siden vi hadde de samme stikningene! Artig!! Gratulerer! Tror vi ligger ganske likt ja. Jeg ligger vel nøyaktig 4 dager før deg! ;-) Rart at man vet det så eksakt. Tror jeg er 4 uker og 6 dager på vei. Har du fått time til ultralyd? Jeg har fått time 20.sept. Blir spennende det! Du skal kanskje ikke på Medicus på UL? Siden dere ikke bor i byen?! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mamma:-) Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. september 2006 hei på deg.. jeg har hatt en god følelse på det jeg også, når man bare har hatt nedturer er det skikkleig gøy at det går vår vei... jeg tok blodprøve i går, tror medicus ville ha det, vet ikke helt hvorfor jeg da men, tok en test til i dag morges jeg, den streken var sterkere enn i går, dette er så utrolig spennende.. Når hadde du innsetting? for da kan jeg jo regne ut, jeg hadde det 24 aug, kanskje du vet hvor langt jeg er på vei da?? har ikke fått time enda, men skal snakke med de i dag så da får jeg sikkert høre det, mn vi skal nok ta det på gjøvik vi tror jeg, blir litt langt å dra til trondheim for det... Dette blir spennende for oss dette... klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronelle Skrevet 8. september 2006 #4 Del Skrevet 8. september 2006 Hei Snart mamma og Litjpia 77 Ønsker bare å gratulerere dere så masse! Husker en del av innleggene deres på assistert befruktning. Selv testet jeg positivt for en uke siden etter fryseforsøk, og det har nesten ikke gått opp for meg ennå!!! Nå er det bare å kose seg framover og håpe at det går bra! Håper vi kan følge hverandre i tiden framover, er jo litt morsomt mtp at vi er "ivf'ere" Kanskje sees vi også inne på mai 2007 termin klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litjpia77 Skrevet 8. september 2006 #5 Del Skrevet 8. september 2006 Hei! Jeg hadde uttak 18.aug og innsetting 20.aug Tror du er 4 uker og 3 dager på vei, hvis jeg ikke tar helt feil. Du tok ut egg 22.aug og de ble befruktet den dagen? I så fall tror jeg det blir riktig. Som sagt, er ikke 100 % sikker, så det er nok uansett tryggest å spørre de på medicus. I helga skal vi til mine svigerforeldre. Må jo fortelle nyheten, det blir artig! Endelig kan vi komme med nyheten om at de får et barnebarn til... ;.) God helg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litjpia77 Skrevet 8. september 2006 #6 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, Sitronelle! Husker deg også fra ass.befruktning! Så artig av vi, som har slitt for å få dette til, lykkes! Det er sant som du sier at det er vanskelig å skjønne at man er gravid. Det har heller ikke gått opp ordentlig for meg enda.... Begynner å bli litt småkvalm til tider, og det er jo et sikkert tegn, så forstår det vel snart, tenker jeg! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mamma:-) Skrevet 8. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 8. september 2006 hei litjpia77:-) det stemmer nok det,er sånn jeg har regnet det ut også. jeg er kvalm nesten hele dagen jeg, sliten å trøtt, men det gjør ikke noe nå, er bare så kjempe lykkelig for at vi lyktes.. du må kose deg masse i helgen da hos dine svigerforeldre... god helg, snakkes:-) klem far Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå