pinky84_ Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 noen flere som har det sånn? er 28 uker idag
Leola Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 har det også sånn. Magen er helt øm og stiv. veldig godt dersom samboer stryker og masserer lett.
glad-mam Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Magen min kjennes også "stiv og støl" ut - er bare 17 uker på vei, men kjenner meg sliten i den. Er vel endel muskler som strekkes og tøyes. I går hadde jeg skikkelig vondt i magen og ble nervøs, men gikk over i løpet av kvelden - var "spisemagen" ikke babymagen.... )
pinky84_ Skrevet 7. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2006 ja det har vel kansje noe med han i magen oxo at han er så aktiv.
Bellen Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Har en jobb der jeg sitter foran PC'en hele dagen og kjenner mer og mer at jeg blir sliten og støl på toppen av magen utover dagen. Jeg må reise meg å gå litt for å få "strukket" ut. Det samme skjer hvis jeg sitter og spiser litt foroverlent, maten legger seg liksom på toppen av magesekken og nekter å bevege seg videre før jeg strekker meg ut. Derfor er det ekstra godt med en middagshvil på sofaen:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå