snart mamma:-) Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 hei.. i dag testet jeg positivt heldigiv, disse 14 dagene med venting har preget meg med mye tanker om alt, nå er jeg sliten.. kjempe gla for å se to streker i dag da,, jippi... Nå skal jeg bare kose meg fremover med det lille gullet som ligger i magen min.. kjempe spennende. Andre som er 4 uker på vei??? klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulerer! Og velkommen til oss:) Hva er icsi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbien Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg er ca 5 uker på vei, testet positivt i dag...J I P P I..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mamma:-) Skrevet 7. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 7. september 2006 hei du.. vi måtte ta icsi for samboeren min har dårlig sædkvalitet, så da tar de en sædcelle å setter rett på egget mitt hvis jeg har forstått dette riktig.. koselig å ha noen som er likt på vei da.. kontakt utover da:-) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Hyggelig å høre. velkommen ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mamma:-) Skrevet 8. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 8. september 2006 hei.. tusen takk, man blir så godt tatt imot på disse sidenen, det er så godt det.... testet meg i dag også jeg, den var sterkere i dag.. jippi.. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 8. september 2006 #7 Del Skrevet 8. september 2006 Velkommen hit......Vi blir hele tiden flere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 8. september 2006 #8 Del Skrevet 8. september 2006 Hei. Gratulere!!! Jeg er også gravid etter icsi.... er 6+2 nå og veldig spent! Lykke til! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mamma:-) Skrevet 8. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 8. september 2006 hei du.. morsomt at vi er fler da, skikkelig spennende tid i møte nå vi da.. lykke til videre.. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryon Skrevet 8. september 2006 #10 Del Skrevet 8. september 2006 Gratulere så masse Jeg er 5+ 2 og dette er fryseforsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå