Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytende Gaviscon er det eneste som hjelper for meg og det hjelper utrolig bra. Er kun plaget om kvelden når jeg skal legge meg og da hjelper det godt med en liten slurk av dette.

Skrevet

titralac tyggetabl. Fåes kjøpt reseptfritt på apotek.

Skrevet

Det som uten noen som helst tvil hjelper mest, er Lakerol Cactus! Det er vanlige sukkerfri pastiller. Jeg er litt bekymret for skumle stoffer, men denne synes jeg er best!

Skrevet

Drikkeyoghurt med kirsebærsmak er det mange som sier her inne. Har ikke prøvd det selv, men har en klar i kjøleskapet i tilfelle behovet er der :-)

Skrevet

Aflurax fås kjøpt på apotek, tygge tablett og du er kvitt halsbrann i løpet av veldig kort tid.

Skrevet

Dersom du skal prøve deg på drikkeyoghurt med kirsebær er ikke det en mirakelkur der og da, det er 3 glass om dagen som er tingen, ett til frokost, et etter middag og et før du legger deg, da holder du halsbrannen unna hele tiden...

Er i allefall det eneste jeg har funnet som funker helt på meg og over tid. (uten at det smaker høgg...) Flytende Gaviscon unker også men det smaker DRITT...

Skrevet

Hei:) sist jeg var gravid så brukte jeg stavmikseren og mosa banan og biola i sammen... det fungerte så bra på meg.. at jeg satt vel å drakk dette hele dagen de 3 siste mnd....Håper jeg slipper unna denne gangen... grusomt å ha halsbrann.. Men hold deg unna løk, det er det værste du kan spise blir det sagt...

Skrevet

Søren... jeg som nettopp har spist masse løk. Hadde halsbrann for første gang i dag tidlig, og har det nå igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...