Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg er i uke 10. Jeg føler jeg har en unormalt stor mage. Jeg har et barn fra før så jeg vet jo hva som er normalt. Magen min begynner rett under brystene og ned til trusestrikken. Den buler ut og er veldig hard. Sist svangerskap så jeg jo slik ut i femte mnd. Finnes det noen magebilder på nettet som jeg kan sammenligne med? Eller kan noen fortelle meg hvor stor mage dere har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_jenta Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 kanskje det er tvillinger eller flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 7. september 2006 #3 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg føler veldig det samme. Har ikke liten kul på magen liksom, bare generelt stoor mage! Jeg er 12 uker i dag, begynte for et par uker siden med meg også. Har ikke vært gravid før jeg da men. Har en søster som er 6 uker lenger på vei enn meg, hun sier hun var sånn også, men at det forsvant rundt uke 12, etter det kom det en liten kulemage. Jeg har nesten lurt på om det er 2 inni der jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #4 Del Skrevet 7. september 2006 Vi har tvillinger på begge sider så det er mulig. Tror jeg bør bestille tidlig ul slik at jeg har noe mer sikkert å forholde meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr3 fikk en gutt Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Eg har lagt ut et bilde på hjemmesida mi. prøv å se på det. Eg e 12 uker på vei. Få høre ka du syns ?! www.ledance.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 Hei. Har stor mage jeg og .er i uke 10 jeg og. Har en gutt på 1 år, så jeg tror det er derfor. vanlig med stor mage når du skal ha nr to, men siden den begynner så høyt oppe kan det jo hende det er to....? Lykke til... hvis du går til gynekolog nå kan du finne det ut... få en henvisning av legen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #7 Del Skrevet 7. september 2006 Nr.3 i vente og så ung???? Din mage var så lav. Min begynner mye høyere oppe. Og er ganske mye større ja. Kan ikke bruke bh med spiler lenger, for magen min skjærer jo spilene langt inn i huden. Takk for titten:) Hovedinnlegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #8 Del Skrevet 7. september 2006 heisann.har det akkuratt som deg.er kun i uke 7 men magen er synligt stor alrede.og er ikke like kjekt si eg ikke har sagt det til folk ennå.dette er 3gangen.sist gang var det mange som meinte magen var alt for stor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 7. september 2006 #9 Del Skrevet 7. september 2006 du kan finne mange magebilder på: http://www.min-mave.dk/ http://www.snartmamma.com/plassen/forumdisplay.php?f=45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå