Gå til innhold

ARG, merker jeg tror på dette spågreiene.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjenner på det samme, jeg har blitt spådd av FEM jeg, uavhengig av hverandre, alle har spådd graviditet ila vinteren,men litt ulikt kjønn. Chanelle leste meg også ang kjærlighet, jobb etc.. og hun leste meg som en åpen bok, satt igjen med DEN ståpelsen. Alt stemte jo.. så noe må det nok være i det.. hååååååper no det når dte gjelder graviditet også;)

Hvem har spådd deg, mamma til gullgutten? :)

ok, blir spennende å se da.. har også lest flere tilbakemld fra andre som har blitt spådd, og som hadde blitt spådd rett

er egentlig litt skeptisk til slikt, aldri opplevd noe som tilsier at noe kan ha slike evner, bare hørt historier om andre.. så trur liksom ikke på det før det gjelder meg selv, men artig at chanelle traff slik på det hun sa da;)

Vet hva du mener! Er tre som har spådd meg nå, men hun ene, nattinatt vet jeg tar feil fordi hun spådde meg gravid i okt og blir jeg ikke gravid nå i sept må vi stoppe prøvingen av ulike årsaker og vente noen år. De to andre har spådd meg gravid nå denne gangen og at det blir jenter, uavhengig av hverandre, begge sa de hadde en veldig klar og sterk følelse på både tidspunkt og kjønn. Håper virkelig de har rett! Er Chanelle2 og cat.68 som spådde det siste og cat.68 vet jeg ofte "ser" rett når folk har mistet ting og chanelle2 er det mange andre osm skryter av, så... Uff, vet jeg ikke bør stole på slikt jeg også, men nesten umulig å la være! :-)

Annonse

var ikke her sist men på snart gravid, men mere liv her synes jeg. min snupp blir to til neste fredag han. og om jeg blir gravid til våren blir det da 3,5 åt mellom de, synes det er litt mye men!!slik er det når vi er så trege til å prøve

Jeg og ble spådd, først av chanelle2. Hun ser graviditet men ikke før rundt nyttår eller rett etter;_((((((((((((((((((((((((((((( Nattinatt i 2007, og mener jeg bør prøve akupunktur, og at vi kanskje må ha litt hjelp.

Blir litt deppa nesten, merker at jeg tror litt på det og det er såååååååå lenge til og vi har prøvd i en evighet. Stakkars jenten min blir enebarn hun....... Jaja, kan jo ikke tvinge naturen!

Synes dette er spennende jeg. vet at jeg ikke bør tro på det, men d virker som om de har ofte rett da. ble spådd gravid av chanelle2 i november og en annen husker ikke hvem, hun spådde mj gravid en gang mellom sommer og jul. blir spennende å se om det stemmer da:)

Lykke til jenter:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...