H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Er 12 uker i dag, gleder meg til å tilbringe de neste 3 mnd her inne.
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 7. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2006 Ble litt usikker jeg nå... Er jeg for tidlig ute?? Skal kanskje vente 1 uke til? hm.....
Nr3 fikk en gutt Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Heia. Tenkte å komme etter deg i morra....da har eg akk 12 uke bak meg. Lørd altså 12+1. Eller ...ble usikker eg og. Nei søren, stikk over hit du, så snakkez vi i morra :-) Katti har du termin forresten ? Eg har 25.mars CU
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Hei! Du skal inn hit når du er 12 fullgåtte uker, altså i din 13 uke
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 7. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2006 Hei Nr3ivente, Ok, da har vi nok rett begge to, vi skal være her inne nå. Men ikke lett å bli klok på disse ukene! ) Jeg har termin 24. mars, eller, var hos legen i dag og hun sa 23. i forhold til sin kalender, men mamma som skal bli mormor har bursdag 24. mars, så da synes jeg det er litt morsommere da. ) Vi snakkes i morgen da! Klem,
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 7. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2006 Takk Tredjemann på vei! ) Godt å ha noen med hodet med seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå