Millapril Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Heisann alle sammen. Jeg er nå 13+5 og kan vel komme inn til dere i 2.trimester nå. Nesten så jeg er litt redd for å tenke på det, men glad jeg er så langt på vei. Hva kan jeg forvente fremover nå? Nesten så jeg "savner" kvalmen litt, den var min "bekreftelse" på at jeg var gravid... Det er lenge til UL, ikke før oktober.
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Hei hei! Velkommen skal du være Ja du kan trygt komme inn hit nå:)2 trimester sies å være det beste:) Men for min del er kvalmen her fortsatt, hodepine og svimmel også. Har vært sykmeldt 14 dager nå pga veldig lavt blodtrykk. Selv er jeg 15+4.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Hei, og velkommen :-) Alle svangerskap er vel forskjellige, jeg har ikke vært kvalm en eneste dag så jeg har nok vært heldig. Er 15 + 4 i dag og føler meg egentlig ikke så veldig gravid, bare litt småfeit ;-) Gleder meg til UL!
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Ja alle grviditeter er ulike. Sist hadde jeg ikke et eneste svangerskaps symtom. Fikk bekkenløsning mellom 6 og 7 mnd...Det var det eneste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå