glad_jenta Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 testet negativ etter 1 uke etter ikm å testet positiv senere??
Har fire go`inger Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Ja, jeg testet positivt først over en uke etter uteblitt mens. Men jeg var ganske sikker selv at jeg var gravid. Hadde symptomer på graviditet som kvalme, trøtthet og ømme pupper allerede ved ikm. Lykke til med testingen
Gjest Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 venninna mi har testa negativt hele tida. legen tok blodprøve av henne så viste det seg at ho var gravid. legen tror ho er rundt 10uker på vei. ho skal på ultralyd etterpå så blir spennende;)
glad_jenta Skrevet 8. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2006 oi såpass å ja.jeg har testet negativt 4 ganger nå å jeg skulle ha hatt mensen den 30. aug. å jeg er trøtt trøtt trøtt"!!!! skal til lege om ei uke,får vel ta litt pøver å se da
klar for #2 Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Jeg testa negativt fem dager etter ikm, og positivt tre dager etter dette.
glad_jenta Skrevet 8. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2006 snodig dette.jeg som alltid hadd trodd att man kunne teste positiv med engang etter ikm om man var gravid *flau*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå