Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Har så vondt i underlivet at jeg klarer nesten ikke sitte eller gå.Det svir og banker..Har endel utflod som lukter merkelig.. Lurer på om jeg må ringe lege eller jm....Kan vel ikke gå slik i evigheter..er ca 31 uker på vei.
pastasalat Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Sikkert lurt å oppsøke lege. Kan jo hende du har en urinveisinfeksjon eller noe annet som bør behandles? Bedre med en legetime for mye enn for lite tenker nå jeg:-) Håper det går fint!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Du nok fått en urinveisinfeksjon. Dra til legen og ta en sjekk. Viktig at du får penicillin
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Var hos jm igår, og urinen var fin den. Lurer på om d kan komme av at ungen er festa? Men vet ikkje om det kan ha mned det og gjøre??
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Ehh....skrev visst på feil innlegg....sorry...begynner visst og rote seg til for meg.....
Gjest Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 He he det var jeg som var HI...sliter med sterke kynnere så har snakket med legen idag..Det kan være at ungen driver å borer seg ned i bekkenet..Om det ikke gir seg så må jeg oppsøke føden og få levert en urinprøve.Kjenner det er modningsrier jeg sliter med.Uke 32 i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå