Gå til innhold

Prøver å være en optimist...:-)

Anbefalte innlegg

Heisan jenter!

En stund siden jeg har vært her inne nå. Kanskje dere har glemt meg allerede? ;-)

Jeg har rett og slett prøvd å ikke tenke så mye på prøvingen i det siste. Det er mye som skjer; vi skal flytte...helt til nabohuset! Mye å gjøre på jobben, jeg har begynt å studere igjen på kveldstid, skolestart og barnehagestart etter ferien, campingen må pakkes bort for sommeren etc. etc. Har testet EL bare for å se om jeg har noen, for "moro skyld".

Men har ikke fått det til allikevel. Har IKM på lørdag, men kjenner ingen symptomer på noe...

Så da var jeg her igjen da! Var jo hos gynekolog nr. 2 i sommer, og fikk beskjed om å teste svømmerne til min mann før jeg skulle prøve laparaskopi. Men han har jo aldri tid da...må inn til Riksen for å få gjort det. Så hvis det ikke skjer noe snart får jeg få tak i rekvisisjon uansett. Alt ser OK ut med innvendig UL, men etter 4 års prøving uten resultat, og med to barn fra før, synes jeg dette er veldig rart. Har ikke hatt antydning til å bli gravid engang...*sukk*

Men man prøver jo å være optimist allikevel.

Den som gir seg har tapt, har jeg hørt!

Lykke til med en fruktbar høst alle sammen! :-))

Klem fra

Fortsetter under...

Du får mase litt på shade-mannen da, 4 år er jo ganske lenge i denne sammenhengen. Hvis alt ser ok ut, er det ikke sikkert at det er så mye som skal til vet du. Optimisme er bra medisin...for mangt.

Stå på ikke gi deg, det hadde vært fint å lykkes iløpet av høsten, for noen og enhver.

Lykkeønskninger taes imot og returneres pent brukt ü

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...