Gå til innhold

UKE 39 jenter!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, tror ikke det har noe å si for fruktbarheten.. Men det er jo så kjedelig med all denne ventinga.... De nye pillene er det ikke så mye hormoner i som de gamle.. Mamma hadde noen gamle pillebrett liggende i skapet hjemme, så jeg så på innholdet i de og hva det var i mine.. Ganske stor forskjell egentlig..

Hehe.. Jeg håper jeg går rett til tri1 snart ja.. Heh.. Hadde vært så koselig om det klaffet denna måneden.. Hehe, ja, du skal ikke se bort i fra at det er noe der.

Dette er vår første ja ;) Og det gjør det jo ekstra spennende syns nå jeg da:D

Annonse

Helt riktig trine.

Vi planlegger, men det er nok at jeg vet når el er, vil ikke stresse ham med at "nå må du bare til pers".

Dessuten, jeg har tatt feil av el-testen. Trodde to streker var positivt, men leste i dag at da måtte begge strekene være like sterke. så...elslimet er der men testen var negativ. jaja

Annonse

Det ser ut til at flere av dere har hatt en del pp. Hvordan var den første månden etter å ha sluttta med pillen??? Jeg er så utrolig "rar". Forrige gang husker jeg ikke helt hvordan det var, men jeg slutta å røyke samtidig som jeg slutta med pillen, så da var det helt andre ting som plaget meg......

Altså, jeg var ferdig med mensen forrige søndag (3.sept.)- og da hadde vi for første gang kos helt uten "sikkerhetsnett". På tirsdag fikk jeg mens-symptomer i nedre mage + øvre lår. Ble bare sterkere og sterker og på onsdag var det garantert el-slim på papiret... (lignet iallefall på det på pernille.info) Mens-symptomene har jeg fortsatt å ha,-også idag, men ingenting annet skjer. Hadde taklet at TR kom, for som dere kanskje vet er det egentlig først neste måned vi satser for fullt, ny syklus med start rundt disse dager hadde vært PERFEKT. Men altså, ikke antydning til at verken det ene , eller andre skjer. Vanligvis kommer mens-symptomer på samme dag som mensen, og det jeg er nervøs for nå er at uten p-pillen så har jeg sånne "smerter" under store deler av sykluse,,,-og hvis det vil ta mange pp før jeg blir gravid, så vil jeg tro at jeg sliter med å holde ut. Noen som har opplevd det samme, men at fra pp2 og utover vært uten fysisk ubehag???? Kan jo hende at jeg trenger en periode for å "renske" ut, men jeg er seriøst opptatt av å ikke ha det som dette i mange sykluser fremover.

Ha ei fortsatt fin helg.

Jeg hadde ingen plager når jeg slutta med pilla.. Hverken det ene eller andre, bare kanskje plagsomt for samboer at jeg fikk ENDA mer sexlyst enn det jeg har allerede fra før. Hehehe.. Men sånn er det med den saken. Jeg har hatt TR en gang etter pilleslutt (selvsagt rett etter slutt med pilla, som vanlig.. ) og denne gangen i august kom TR helt presis som hun pleier.. Kan nok hende kroppen trenger litt innkjøring og tilvenning med tilværelse uten for mye tilførsel av hormoner. Men alle er forskjellige..Noen blir gravide på første forsøk, mens DESVERRE andre må vente litt :s.. men men.. Lykke til :D

Jeg lurte på hvor denne tråden var blitt av...

Trine, hvordan gikk det etter nattevakt i går? -og alle dere andre som skulle ha en fin helg med sin kjære, var det hyggelig?

Min sambo og jeg koste oss veldig, så jeg vet at vi har gjort alt som skal til MANGE ganger så nå håper jeg det blir en spire på oss ;)

Lykke til alle uke 39 jentene!!!

Vi hadde en veldig koselig helg :-) Deilig å ha en frihelg uten barn, men var utrolig godt å se dem igjen på søndagen også! Har ikke vært helt i toppform, men håper det endrer seg, virker som el er underveis nå snart så da skjer det endelig noe! Hvordan går det med dere andre da?

Mannfolk skjønner ikke et hint altså. Og jeg tror mange av dem har lite i skallen om anatomi. Eggløsning Hallooooo!!! Vi ønsker oss barn, men skjønner han av seg selv at han må stå på litt ekstra i midten av syklusen? Neida, fjern som ei tam gulrot. Jeg har tom satt små stjerner på kalenderen på kjøkkenet for at han skal kunne se de mest gylne dagene. Har ikke forklart at det er det, men han burde forstått det! Puh! -hvis han vrir seg med ryggen unna i kveld (dag 14 uten pos. el) Så gidder jeg ikke. Jeg har snart 35 år på baken, orker ikke gå og vente på at noe skal skje uten innsats. Vil ikke bli ei gammel rønne før vi får det siste barnet.

Sorry jenter, sikkert egg på vei! Jeg måtte bare buse ut litt tanker.

Vi snakkes kanskje i kveld. Jeg skal på fritidssysler med eldstemann og foreldremøte i kveld, så vi får se.

Hvordan går det med dere???

Uff, skjønner at du er frustrert Lone34. Håper han har lyst i kveld da.

Min kjære er så babysjuk og vi er begge glad i sex, så jeg trenger heldigvis ikke å be han om å ha sex. Når jeg nevner at nå har jeg EL rett rundt hjøren så blir han helt ivrig.

He he..har roa meg litt nå. Jeg må ikke tvinge til meg litt kos akkurat, men akkurat de dagene det gjelder så er han så trøtt. ååååå...så dumt. Men i kveld må vi til pers, annenhver dag er et must. sytete innlegg dette..huff. Noe positivt fra dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...