Gå til innhold

Brio vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er baggene store nok til voksipose? har kjøpt en brio kombi fra 2005 å hoper den holder til å bruke voksi i...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det går akkurat men blir litt voldsomt... du burde prøve med en dunpose, de er varme og like lange som voksi så de holder like lenge!

eneste forskjell er jo at det er dun, og du slipper knytingen:) men de er gode og varme, og i noen av dem så er det lammeskin i ryggen også!

kjempe fine, jeg skifte mening med en gang jeg så dem... og jeghar alltid forgudet voksiposen:)

Skrevet

Skriver under på den, vinterbarn i vente!

Vi bestilte oss Brio kombi nå på lørdag. Var en periode fast bestemt på å ha voksipose, men da vi prøvde i butikken så vi at det ville bli litt liten plass til nurket oppi der, hadde gått greit to mnd. tenker jeg. Vil ikke skvise stakkaren heller! He he... så vi kjøpte dunpose, genialt, for dun bare stapper man, og det tar ikke noe plass.

Kjøpte en søt dunpose med bamse i bunnen, men det finnes også med lammeskinn i bunnen. Vi kjøpte lammeskinn i tillegg vi da. Da kan vi velge litt.

Jeg venter 12. november, så det blir jo en vinter med dunpose i bagen med en gang!

Lykke til med valget =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...