Gå til innhold

et lite problem jeg gjerne ønsker litt råd på..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ganske pinlig dette, men jeg sliter noe fryktelig med ekstremt mye blod i avføringen. tanken om hemorider har slått meg, men begynner å legge den litt bort nå, da jeg ikke har andre symptomer..

jeg har bare blødninger, og det gjør jo vondt når jeg er på do for å bommelomme, men det går raskt over.

dette er noe jeg har hatt lenge, også før jeg ble gravid, så det er jo ikke nytt. men før har jeg på en måte hatt et kutt ved endetarmsåpningen, en slags revning, å har blødd fra dette, men det har jeg ikke nå!

akkurat nå florerer det en bakterie i drikkevann/næringsmidler, som gir blødninger i avføring, å er redd det kan være det, men det skulle jo innebære diare å feber å sånne ting da! å det har jeg ikke!

har lest at ved hemmorider, så har man svie og kløe om en annen, men dette har jeg ikke! så vet ikke hva dette kan være!

det er alltid ferskt blod som kommer, og når jeg er på do, så skulle man tro jeg hadde mensen igjen, men det er ikke fra "det hullet"..

håper noen kan gi noen råd, om dere har opplevd hemorider, var det hele pakka eller bare blødninger?

Fortsetter under...

Jeg har det også litt sånn av og til, men har heller ingen tegn på hemorider. Ta det opp med jordmor/lege neste gang du skal dit. Jeg tenkte jeg skulle gøre det, og er ikke spesielt redd for at det kan være noe farlig. Det er jo helt normalt å ha litt problemer med avføringen som gravid, og er det veldig hardt kan jo dette føre til at du blør litt. Prøv å spis mer fiber og drikke masse vann. Lykke til;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...